43 Pre-End

673 62 3
                                    

  Jimin : Hyejeong~ah !
Hyejeong : appa ! Help me !

  Hyejeong meronta² untuk dilepaskan sambil teresak² menangis .

  Jimin melihat gerangan yang mengacukan pistol di kepala anaknya . Jimin seakan tidak percaya .

Jimin : Hyuri~ah ?
Hyuri : nae , Jimin~shi .
Jimin : what are you doing ? Are you crazy Hyuri ? Hyejeong is our daughter .

  Semua mata membulat , terkejut . Sanggupnya Hyuri buat begitu dnegan anaknya sendiri .

Hyuri : yes I'm crazy . It's all bcoz that b*tch ! Song Jieun !!
Jimin : mwo ?

  Semua mata memandang Jieun .

Jieun : apa lagi kau tak puas hati ? Eo ? Hyuri a.k.a Hyuna ?
Joongki : mwo ?! Hyuna ?
Jimin : Hyuna ?
GD : Kim Hyunah ?
Hyuri : nae majayo . It's me . Kim Hyunah . Musuh korang . WHy ? Terkejut ? HAHAHA !
Jimin : maknanya ..
Hyuri : yes . Kau terlalu bod* Jimin . Kau langsung tak pernah perasan nie aku . Well ~ bagus juga kau tak perasan . Sampai sini juga aku punya rancangan .
Jieun : apa lagi kau tak puas hati ?
Hyuri : kenapa kau tak mati eh Jieun ? Kenapa mesti anak kau yang mati ? Susah betul nak bunuh kau kan ? Liat sangat nak mampus !
Jieun : mwo ? Apa maksud kau ?
Hyuri : ops . Okey . Actually , yang langgar kau 2 tahun lepas is me . AKu yang buat anak dalam kandungan kau mati .
GD : MWO ?!! Yah Kim Hyunah !!
Hyuri : what ? Terkejut ? Kesian . Tapi okey la tuh kan . Jieun pun bukan sayangkan kau GD .
Jimin : Hyuri , lepaskan Hyejeong . Jebal .
Hyuri : nae ? Lepaskan ? Ofcoz not . Wae ? Lepas 4 tahun baru kau nak dengan anak kau ? Sebab selama 4 tahun kau tak dapat jumpa anak s*al kau tuh ! And lepas kau dapat jumpa anak j*lang kau , kau lupakan Hyejeong . So , kau mesti tak kisah kalau aku bunuh Hyejeong depan mata kau kan .
Jimin : no ! Jangan apa² kan Hyejeong . Please .
Hyejeong : omma . Jebalyo . Lepaskan Hyejeong .
Hyuri : kau diam budak . Sia² je kau mati sekarang .

  Hyuri menjerkah Hyejeong . Makin kuat tangisannya .

Jimin : kau nak apa Hyuri ? Aku buat . Janji kau lepaskan Hyejeong .
Hyuri : aku nak kau tengok aku tembuskan peluru nie kat jantung Jieun . Baru aku lepaskan .
Jimin : nonsence !
Hyuri : Hyejeong~ah . Kau punya appa langsung tak sayangkan kau . See ? Dye lebih sayangkan perempuan b*tch tuh dari kau . Sebab tuh aku cakap kau nie memang anak s*al .

  Ditunjal² kepala Hyejeong menggunakan pistol itu . Hyejeong hanya menangis dengan senyap .

Jieun : stop doing that crazy thing Hyuna ! Well ~ kau nak sangat bunuh aku ? Silakan . Shot me now ! Aku letih tengok kau sakitkan orang sekeliling aku .
Jimin : Jieun .
GD : Jie~ah .
Joongki : saeng ?
Omma : Jie ?
Hyuri : well ~ good idea . Tak payah susah² . Kau sendiri offer diri . Bagus Jieun . I love your attitude .

  Hyuri mensasarkan pistolnya tepat ke arah dada Jieun . Bila² dye boleh ditembak .

Jimin : no Hyuri ! Don't do that !!

  Bang !!!

  Hyuri menembak tanpa belas kasihan .

  Tapi tembakannya tersasar . Sepatutnya mengenai tepat pada jantung Jieun tetapi , GD telah menghadangnya . Dan peluru itu tembus ke dalam jantung GD .

  GD jatuh dengan lumuran darah .

  Hyuri tidak puas hati . Dye menembak lagi . Dan kalinie terkena tepat pada perut Jimin .

  Hyuri terkaku . Terus pistol ditangannya dibuang . Dye mahu melarikan diri , tetapi sayang sudah terlambat . Polis sudah mengepungnya di pintu masuk .

Jieun : GD ! Jimin !

  Jieun mengalirkan airmata . Kenapa mesti serentak ?

-tbc-

  Nak tahu apa yang akan jadi ? Nantikan kesudahan cerita nie . Next chap . Dan saya akn tmbah 1 chap as epilog . Penamat kepada citer yang penuh tragis nie . ><

#kipidap
#dongibap
#duderbes
#IILWTQFIGHTING

I'm In Love With That Queenka ?! [[S.2]]Where stories live. Discover now