Daar is hij dan, de uitslag van de voorronde!
Voordat we die gaan bekendmaken willen we jullie even bedanken voor jullie inzet. Jullie hebben echt prachtige covers gemaakt en we zijn echt trots op jullie.1e!:
@clairetie gefeliciteerd! Jouw cover wordt de cover van dit boek en je hebt 10 punten binnengehaald
Commentaar: Wauw, we hebben ons echt verwonderd om deze cover. De overgang met de letters is erg mooi en de cover is echt super professioneel. We waren het allemaal met elkaar eens, deze cover verdiend een eerste plek!
2e!:
@TINEenNIJNTJE super gedaan! Je hebt 7 punten gehaald met deze cover!
Commentaar: We vinden deze cover allemaal echt supermooi! Simpel maar prachtig. Goed gedaan en gefeliciteerd met je 2e plek!
3e!:
@xbleucupcakex met deze mooie cover heb jij 5 punten gehaald!
Commentaar: We vinden het meisje heel erg mooi gemaakt en het bewijst ook dat je veel kan met bewerken. Een welverdiende 3e plek!
4e!:
@diwaterstofixide gefeliciteerd! Met deze prachtige cover haal jij 3 punten
Commentaar: hele mooie zachte kleuren, en de letters en het lettertype passen goed bij het meisje. Goed gedaan!
5e!:
@Saantjuhhh tot jou behoort de 5e plek! Je hebt hiermee 1 punt gehaald
Commentaar: een mooie cover! Mooie verdeling van de titel en mooi plaatje. Gefeliciteerd met je 5e plek!
En dat waren ze dan! Wees niet teleurgesteld als je niet in de top-5 bent gekomen, misschien lukt het bij de volgende opdracht!
Wij hebben ook gemerkt dat niet iedereen zijn cover heeft ingeleverd. Niet erg, maar het is wel leuk als je alle rondes meedoet! Stuur de volgende keer ons een berichtje want dan kunnen wij daar rekening mee houden. De volgende opdracht komt zometeen online!
Gefeliciteerd en groetjes van Ons
JE LEEST
CoverWedstrijd
RandomZijn jullie het ook helemaal zat?! Al die coverwedstrijden die uiteindelijk op helemaal niks uitdraaien?! Coverwedstrijden die uiteindelijk toch beïnvloed worden?! lees dan verder Wij zijn @CoverWedstrijd Wij zijn een groep anonieme, onafhankelijke...