,,V osm hodin jsem doma Lucy" řekla máma a čekala na odpověď, ztlumila jsem rádio a seshora zařvala ,,Dobře" a Mamka bouchla dveřmi. Utíkala jsem dolů po schodech a lehla si na sedačku, vzala jsem si mobil a čekala zprávu od Mii, furt nic nepsala. Zapla jsem si teda televizi a čekala dál, v tom mi zabzučel mobil a já ho rychle otevřel byla to Mia.
Mia: Ahoj.. :3 Tak teda můžu ven.. :) ve tři u Nucáku.? :3
Lucy: Oki.. :3 Ale buď tam.! :D
.... Oblékla jsem si černé riflové kraťasy a Halenku. A jako boty jsem si vzala červené kecky.
.. Vzala jsem si i nějaké peníze, dala jsem si řasenku a vyrazila z domu, zamkla jsem a měla jsem namířeno k Nucáku, Mia už tam na mě čekala. Bylo zrovna Léto a 28 °C. Vyrazily jsme si dát Ledovou tříšť. Potom jsme šli na město a celou dobu jsme si povídaly o těch "Holčičích" věcech. :D Zašly jsme si i do drogerie, kde jsem si koupila lak na nehty a jeden Baby Lips, já vím, jsem strašná na utrácení pěněz... :D Ale někdy si člověk prostě musí udělat radost no.:D Už byla tma, tak jsem se s Miou rozloučila a šla domů, celou cestu mě ale někdo jakokdyby pronásledoval, radši jsem teda zrychlila na kroku, začal utíkat. Až jsem si toho všimla držel mě.! Dal mi pouta, strašně jsem se bála, začala jsem řvát, ale marně nikdo nikde nebyl, potom mi přiložil něco na krk, studělo to, měla jsem jasno, nůž. Trhl mi rukou a doslova mě hodil do auta. Nevěděla jsem kam jede a kdo to vlastně je. Nenápadně jsem si z kabelky vyndala mobil a dala si ho do kapsy. Zastavil a vytáhl mě ven, otevřel dveře a přivázal mě k židli.. Rozsvítil... Steav.?!! Ty.?.. To má být jako sranda.?! Ne, zlato.:* Odpověděl.. ,,Co po mě chceš.?!" To co předtím.. Řekl a zkousl si ret. ,,Radši zhebnu než s tebou něco mít" odfrkla jsem... ,, I to ti můžu splnit" a otevřel kufřík kde byli snad všechny velikosti nožů.. Prootočila jsem oči a řekla: To by jsi neudělal... To si myslíš.. Odpověděl a zkousl si ret..Éééj.. První kapitola.. :3.. Je sice docela krátká, ale snad nevadí.. :3 Názory, rady.? Budu za ně moc ráda. :))
Byee..! :* A dobrou noc.:D
ČTEŠ
Key To Love..
RomanceLucy je normální 17-ti letá holka, která se moc s klukama nebaví, teď ale potkala kluka úplně jiného..