2. Část

20 2 2
                                    

,,Nejsi trošku Mentálně někde jinde.?" Podotkla jsem a on se jenom zasmál, potichu jsem si řekla ,,takže jo"... Přišel ke mně a zavázal mi pusu lepící páskou, takže už jsem ani mluvit nemohla, no super řekla jsem si sama pro sebe a nahodila vážnej výraz, ani tohle k ničemu nevedlo...Zazvonil mu telefon a odešel do jiné místnosti, musela jsem vymyslet něco jak se z tadyma dostat ven, vzpomněla jsem si na ten kufřík rozhlédl jsem se kolem, ano, byl tam! No, ale pár metrů ode mně, nic jiného mě nemohlo napadnout než tam doskákat na židli, byla jsem už skoro tam když Steav do telefonu zařval, lekla jsem se a spadla i ze židlí na zem, samozdřejmě že tu musela být ozvěna.. Steav otevřel dveře a překvapeně se na mě podíval, odtrhl mi lepící pásku a já jenom zaúpjela bolestí, vytáhl si nůž z kapsy a řízl mě do nohy, ani nevíte jak moc velká bolest to byla, ale na sobě jsem nesměla nic dát na jevo. Po chvilce mi z rány začala téct rudá krev. Chtěla jsem něco podotknout, ale přerušil mě tím že kdykoliv budu chtít utéct nebo se alespoň pokoušet udělá mi to samé.
Asi 18× mi zabzučel mobil v kapse, už mě to docela sralo. Zavázal mi oči a někam se mnou šel, hodil mě do auta rozvázal šátek kolem mých očí a někam jel.. Podívala jsem se na benzín a podotkla že mu dochází, s nasraným výrazem zastavil u benzínky a natankoval, rychle jsem vytáhla mobil a napsala Mii:

Lucy: Steav..

Víc jsem nestihla napsat protože se zrovna Steav vracel, podívala jsem se na nohu, byla celá od krve, chtělo se mi brečet, ale nemohla jsem, ještě bych to zhoršila. Až zase vyjel zeptala jsem se ho kam jedeme, neodpověděl. Po asi 25 minutách zastavil a otočil se na mě  ,, půjdeš sama.?" znechuceně jsem se na něho podívala a kývla, otevřel dveře a já vystoupila, neměla jsem na výběr začala jsem utíkat jak nejvíce jsem mohla, bylo mi jednou jestli mě dohání nebo ne, musela jsem něco zkusit. Před sebou jsem uviděla budovu. Benzínka.! Doběhla jsem tam a schovala se za regál, prodavač na mě čuměl jako na debila, ale co. Zachvilku se rozezněl zvonek přicházejícího zákazníka. Byla tu Blond holka v kraťasech.?! Zařval Steav, prodavač jen kývl hlavou, Steav k němu došel a přejel si ho pohledem podíval se za regál a já se rychle doplazila na druhou stranu. Odešel... Podívala jsem se na prodavače a zašeptala děkuju, prodavač se na mě ustaraně podíval a řekl ,,Nemáte zač" vytáhla jsem si mobil a vytočila Taxi..

Ééj.. :3 Druhá kapitola na světě. :) Líbila.? Rady, připomínky do komentáře.. :3 Děkujuuu.. :*

Key To Love..Kde žijí příběhy. Začni objevovat