Początki bywają trudne

9 0 0
                                    

Szczerze to nie wiem co napisać na wstęp... dobra od początku. Pomysł na tworzenie Rapu wziął się u mnie ze słuchania właśnie tej muzyki ( Nie jestem ograniczony w słuchaniu tylko rapu, Słucham Rocka , Metalu i wszystkiego po trochę ). Dlaczego taki a nie inny pomysł na opowiadanie? Powiedzmy że lubię dzielić się z ludźmi moimi przeżyciami.

Jak wam wiadomo Raper powinien mieć pseudonim artystyczny. Ja sobie nadałem ksywę Bebik, jest nawiązaniem do mojej ksywki z dzieciństwa zabrałem tylko ostatnią literkę którą było "o" i tak powstał właśnie Bebik czyli, takie jakby moje alter ego. Jeśli chodzi o słuchanie to z Rapu słucham wielu wykonawców z Polskiej sceny bo uważam że każdy ma coś do przekazania swoją twórczością. Jeśli chodzi o początki czyli pisanie tekstów , Nagrywanie tego , dobór bitów to oprócz bitów wszystko na początku jest ciężkie. Wiadomo że nikt na początku nie napisze tekstu który będzie perfekcyjnie zrobiony ( sam do tej pory nie uważam żeby cokolwiek u mnie było takie ). Z czasem pojawi się opanowanie wypowiadania się przed mikrofonem, czyli wiadomo rytmika itd.. O pisaniu tekstów mogę powiedzieć że, nie jest to aż takie trudne jeśli ma się pomysł na utwór. Wiadomo też żeby nie nadużywać czasowników w rymach bo tekst się robi za bardzo monotonny. Warto słuchać dużo utworów i wykraczać poza Rap i czerpać też inspiracje z np. Metalu, Rocka,. Czytanie książek też jest bardzo pomocne można wiele wynieść z tego i później wykorzystać w kawałkach. Jeśli by ktoś szukał mojej twórczości to nie ma nic ode mnie nawet w internecie. Wszystko trzymam na komputerze bo uważam że, to się nie nadaje przez jakość dźwięku żeby to puścić gdzieś dalej. Jak ktoś zacznie już coś swojego wypuszczać to przychodzi kolejny problem.... Tak chodziło mi o "hejterów". Nie można się tym przejmować bo zawsze znajdzie się ktoś komu się coś nie podoba. Podsumowując to nie jest trudne ale potrzeba trochę czasu na to poświęcić. A i jeszcze jedno co do pisania warto już sobie wybrać wcześniej pod jaki bit się zrobi kawałek i puścić go żeby opanować rytm i mieścić się na spokojnie w rytmie.

Ode mnie jak na razie to tyle, jeśli o czymś nie wspomniałem pytajcie w komentarzu( Od razu mówię nie wszystko wiem ) Miłej nocy wam życzę tym co nie mają planów, a reszcie dobrego samopoczucia do końca waszego dnia ;) 

Ps. Chciałbym tym co nie znają polecić kawałek Zeusa - Strumień a dla fanów mocniejszych brzmień Pantera - By Demons Be Driven ale tu wątpię żeby ktoś obeznany tego nie znał. 

Trzymajcie się :D

Podpisano Bebik

"Rap" Czyli Moja Życiowa PasjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz