Öğretmenimiz Ceren'e sakin olmasını,bir yolunu bulacağını söyledi. Aslında O'nun da ne yapacağımız konusunda hiçbir fikri yoktu. Ceren aglamaya devam ettikçe benim de korkum artıyordu. Gerçekten ne yapacaktık?
Nasıl geçirecektik geceyi burada? Soğuk,sessiz ve ürkütücü...
Gecenin karanlığını düşündükçe içim ürperiyordu. Herkese sakin olmasını söylememe rağmen aralarında en çok korkan bendim. Onlar bu olay karşısında pek tepki vermemişlerdi. Sanki hergün ıssız bir adaya sürükleniyorlarmış gibi... Saat 16:00'ı gösterirken hava iyice kararmaya başlamıştı. O kadar çok korkuyordum ki kalbimin atışları 5 metre ileriden duyuluyordu. Bir kenara oturup düşünmeye başladım. Ya yardım gelmezse?? Ya hayatımızın sonuna kadar burda kalırsak?? Ya da hayatımızın sonuna kadar bile gelmeyip kurtlara kuşlara yem olursak?? Kafamda binbir türlü soru... Ne yapacağını bilmeyen 30 öğrenci ve çaresiz bir öğretmen... Bütün bu olanlar sanki 3-4 dakikada olmuşcasına çabuk gerçekleşmişti. Belki hayatımın geri kalanını burada geçireceğim bu kara parçasına daha da macera dolu bir şekilde gelmeliydim. Böyle olmamalıydı...
Bir an kafamı toplayıp tekrar düşündüm. Birazdan hava kararacaktı ve ortalık sessizliğe belki de kurt ulumalarına bürünecekti ama benim düşündüğüm şeylere de bak sen!!
Hemen kendime geldim ve Ceren'in yanına gittim. Nasıl olduğunu sordum. Bana "Sence??" diye sinirli bir şekilde cevap verdi. Ona neden bu kadar sinirli olduğunu sordum.
Bana şöyle söyledi: "Buraya gelirkenki tek amacım Burak ile beraber zaman geçirip onunla biraz yakınlaşmaktı. Ama artık hayal oldu." "Demek senin sorunun buydu!Vay be ben de Ceren ilk defa insanlari dusunuyor diye sevinmisitmBu arada Burak konusuna gelirsek saçmalıyorsun bence!!Al sana fırsat işte. Doya doya zaman geçir Burak'ınla. Daha ne istiyorsun? Bu fırsatı iyi değerlendirmelisin. Gördüğün yerde yanına çek ve konuşmaya çalış. Birbirinize destek olun. Belki o da sana karşı bir şeyler hissetmeye başlar. Karalara bağlama hemen " diye karşılık verdim beklemeden. Bana daha da fazla sinirlenmis bir şekilde "Beren sen delirdin mi? Heralde bu kaza sana çok ağır gelmiş. Sen kafayı sıyırmışsın iyice. Sence Burak bu durumdayken bir kızla ilgilenir mi?Onun yerinde olsam ben
de ilgilenmezdim. Bu kaza benim hayatımı etkileyecek. Iyi ya da kötü etkileyecek..."
Ceren ile konuşmamız bittiğinde saat 20:36'yı gösteriyordu. Hiçbir telefon çekmiyordu. Ne olacağını bilmeden beklemeye başladık. Yanimizdaki Çadırları kurduk. Ama bir eksik vardı. Ateş... Ateşsiz uyumak mümkün değildi. Birilerinin odun toplaması gerekiyordu. Ama kimse yeltenmedi bile. Sabah seslerini bile çıkarmayan cesur sınıf şimdi yavru kediye dönmüştü. Ben yapabileceğimi söyledim. Ama tabii ki tek başıma değil... Benim gibi bir gönüllü daha çıktı. Bizim sınıfın Playboy'u...
Ceren bana aşık olduğunu söylemişti. Benim böyle insanlara bakmayacagimi bile bile...
Hemen yanlış anlamayın. Tabii ki de sonradan bu çocuğa aşık olmayacağım. Bu sadece klasik Türk dizilerinde olur 😂Bu çocuğun adı Selim'di. Benim geleceğimi duyunca hemen fikrini değiştirdi. Belki benim de fikrim değişir diye...
Ama avcunu yalar. Oldurseler bu kendini bişey sanan aptala aşık olmam. En nefret ettiğim insan tipi...
Neyse ben yalnız gidemeyecegim için mecburen bununla gitmek zorunda kaldım. Her ne kadar istemesem de... Birlikte odun toplamaya başladık. Filmlerdekinin aksine kuş sesinden başka hiçbir şey duyulmuyordu. Korkum azalmaya başladı. Rahatça hareket etmeye başladım. Ta ki orman ölüm sessizliğinine bürünene kadar...
Kuş civiltilari kesilmiş, Ormandan çıt ses çıkmıyordu. O kadar çok korkmaya başladım ki sanki her an arkamdan bir şey cikacakmis gibi... Hemen odunlari toplayıp geri donuyorduk ki ensemde bir sıcaklık hissettim... Elimi enseme atmamla bayilmam bir oldu...Arkadaşlar hikayeyi tabletten yazdığım için bazı yazım yanlışları olabilir. Lütfen kusura bakmayın. Eğer gerçekten hikayeyi beğeniyorsaniz yorum olarak yazmayı unutmayın... Sizin görüşleriniz benim için çok önemli. Yorumlara bakarak devam edip etmeyeceğime karar vereceğim. Eğer beğenilirse hikaye daha uzun ve heyecanlı olacak.Sevgilerimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Adası
AdventureBen ilk defa yazıyorum.Bu hikayenin konusu Lise 1 e giden 30 fen lisesi öğrencisinin getirdikleri başarılardan dolayı sınıf öğretmenleri yazın onları bir kampa götürmeye karar verir...