_1_

35 2 0
                                    

_Emila_

Liepos 15

- Mieloji mes turim nekokia naujieną.
- Mamyte, kas yra?
- Tau reikės važiuoti į Londoną pas sesę...- pertraukiau ją nudžiugus nesužinojus visko:
- Tai gerai,o kodėl nekokia naujiena!?-sušuksu klausdama.
- Leisk pabaigti tau ten reikės buti gal metus, nes Deivynas pateko į avaryją ir dabar jis komoj ir daktarai sako, kad jis miegos gal metus, - sakė verkdama,- būtum nevažiavus, nes ji norėjo jį parvešti čia į Lietuvą, bet negalima rizikuoti. Tau reikės prižiūrėji Mili (sutrumpinimas Milijanai). Tai sužinojus apsiverkiau, nes man buvo labai skaudu dėl sesės ir Mili ir dar man reikės palikti savo bestę Karoliną. Dar yra problema kaip reikės jai pasakyti. Tai tikra problema, nes ji pradės verkti, spiegti ir dar ką nors. Mes bestės tokios, kad paskui kitą dieną gerklę skaudės nuo spiegimo iš liūdesio.
- Alio Emi...- mojavo ranka Karolina ir aš pasipurčiau,- tu lyg nesava, kas yra?
- Aš turiu tau blogą naujieną, bet paskui nespirk iš liūdesio, nes man taip liūdna.
- Kas yra?
Ir aš jai viską papasakojau apie Deivydą ir dabar pasakoju apie tai kad turėsiu skristi į Londoną metam ir kad skrendu rugpjūčio 3 prižiūrėt Mili, nes Larai darbas bagias vėlai. Ji taip pradėjo verkti, kad jos nusiraminimo meškinas nepadėjo. Ji turėjo eiti miegoti, kad nusiraminti ir aš kartu ( bėje aš pas ją nakvojau). Tai mes ir užmigom.

Mano Kvailokas GyvenimasWhere stories live. Discover now