Miután Bella kikerült a kórházból már csak pár zúzódás volt a hátán. Egy-két hét pihenés után újra visszatér az erdőbe ahol a különös zajokat hallotta. Több órás séta után Ella feladta a különös állat keresését. Másnap ismét kiment az erdőbe és megpillantott egy gyönyörű sárga lovat mely elvágtatott. Mikor hazáért elmeséli nagyapjának hogy mit látott. Aki másnap elindul hogy be fogja a lovat. Bélának ugyan nem tetszik az ötlet. Aztán reggel elindultak és több órás keresés után végül megtalálták és nagy nehezen befogták. Mikor haza értek a lovat bevitték a karámba ès adtak neki enni, inni. Aznap még az utálatos szomszéd is átjött aki meg akarta venni a lovat, de mivel nem adták el Zoltánék megfenyegette az úr hogy bosszút áll, mivel az egy kiváló ugrató ló lehetne. Éjjel azonban különös zajokra figyelt fel a lány. Kinézett az ablakon és egy elszáguldó lószálítót látott. Bella föl kapta a csizmáját és kirohant az istállóba ahonnan eltűnt a kanca. Gyorsan fogta a telefont és felhívta a rendőröket. Mikor bement csak egy pálcát látott ami véres volt. A lány nagyon félt ezért inkább felment lefeküdni. Igazából az eset miatt még aludni se tudott, ezért fogta a táskát rakott bele ennivalót és melegruhát. Kora reggel halkan kilopakodott a házból és elindult a kocsi kerèknyoma után.