Capitolul 1. Începutul unei noi vieți

59 4 1
                                    

Salut. Mă numesc Kim, am 16 ani si locuiesc momentan in Londra. Mama mea s-a despartit de tatal meu acum cativa ani. De atunci sunt doar eu cu ea. E plictisitor...mai ales pentru ca noi stam intr-o casa cam prea mare chiar si pentru trei persoane asa cum eram inainte...In fine. Acum vreo patru-cinci zile mama mi-a spus ca a cumparat o casa undeva prin NewYork. Si...evident m-am enervat. Cum naiba sa hotarasti sa ne mutam dupa 16 ani traiti aici, dupa ce te-ai despartit de tata in fata mea. Frate...am trait aici o groaza de ani. Aici m-am nascut. Am prieteni aici. Cum sa-mi faci una ca asta!? Ma rog...am acceptat si asta...am zis..un nou inceput pentru mine...un nou look, noi prieteni, pe scurt, inceputul unei noi vieti.

A trecut o saptamana de la socul primit de la mama, suntem in masina, in drum spre noua noastra casa...."yaay"....in fine. Pentru mine nu mai conteaza nimic de cand ai mei s-au despartit...a fost un soc prea mare pentru mine...la varsta aceea. M-am schimbat mult de atunci. Am devenit populara...dar uite cum a disparut si asta...acum trebuie sa o iau de la inceput. Nu voi mai fi fata aia populara tipica...o sa fiu mai retrasa...pentru ca defapt asa sunt. Iar acum, chiar sunt multumita de look-ul meu. Inainte eram prea...tipica , ca sa spun asa. Ma rog. Am ajuns. Casa e...wow...e cam la fel de mare...doar ca acum avem piscina...si am un etaj doar al meu. Clar...nu intra nimeni acolo.
Camera mea inca nu e aranjata...mama a spus ca poate fi asa cum vreau eu. Iar pana va fii gata. Vom sta la un hotel. Am decis sa fie neagra...peretii negrii. Toti. Mai putin cel unde este patul meu. Acela va fi de un rosu sangeriu unde imi voi pune poze si chesti...in fine...sunt o copila...asta e.

....

Au trecut doua zile de cand ne-am mutat iar camera mea este gata. Toate lucrurile sunt la locul lor. Oh...maine...e prima zi de scoala...nu pot sa cred. Toate se intampla asa repede...

Este in jur de ora 21:30 asa ca ma hotarasc sa merg sa fac o baie calda cu spuma si cateva lumanari in jur pentru o atmosfera mai relaxanta. Dupa ce termin de facut baie, ies din cada si ma infasor in doua proasoape, unul pe cap, si unu in jurul corpului. Ma intrept spre dresing si imi caut haine pentru prima zi de scoala. Aleg sa port o fusta neagra de piele si o curea cu ceva tinte, vesnicul meu maieu cu Nirvana, jacheta neagra de piele si o pereche de ciorapi pana la genunchi si niste bascheti negri cu toc dinacela ascuns. Ma intorc in baie ,dandu-mi jos prosopul din cap, si incep sa-mi usuc parul saten cu suvite gri. Il usuc dupa care il intind cu placa. Dupa toata rutina mea de seara, creme anti-...detoate... Ma pun la somn.

....

Ma trezesc de dimineata si merg la baie sa-mi fac rutina. Vesnicele creme...si incep sa-mi fac machiajul. Putin rimel, o linie subtila de tus si rujul meu visiniu. Ma imbrac si cobor la masa.
Mama ma saluta iar eu ii raspund cu un "mhmm..." somnoros.

Mama: Somnorila, inca nu te-ai trezit?
Eu: Mm...nu...imi e somn..nu pot merge luna viitoare la scoala?
*mama chicoteste*Mama: Nu scumpo...imi pare rau, dar luna viitoare se termina anul. Haide...stiu ca e greu...acum in ultimul an...sa te muti la alta scoala si sa iei totul de la zero, stiu. Imi pare rau. Dar e pentru binele amandurora.
Neintelegand ce voia sa spuna cu asta, voiam sa o intreb ce vrea sa insemna asta, dar nu apuc sa mai fac asta pentru ca se ridica si pleaca raspunzand la telefonul ei care vesnic ii este la ureche. Eh...nu cred ca e asa important, atat timp cat nu se mai repeta.

.....

Ajung la scoala, bine inteles, singura...pentru ca mama are mereu treaba. Intru in scoala...cred ca erau deja ore pentru ca nu era nimeni pe hol. Insa, vad un profesor, se uita mirat la mine si intreaba ce caut aici, si ii spun ca am venit la....ore...ca sunt noua si asa.

Profu: A da....Kim, nu? Bine ai venit la noi!
Eu: Multumesc, dar...de ce sunteti asa surprins sa ma vedeti aici? Am ajuns prea tarziu?
Profu: Nu scumpo, ci prea devreme cam cu o ora si ceva.
Eu: Uh....scuze. N-am stiut care e programul...mama m-a inscris la scoala dar nu mi-a spus si orarul....tipic mama....(spun mai mult pentru mine)
Profu: Pai haide..iti dau eu un orar, ca data viitoare sa sti.
Eu: Multumesc. Si...stati linistit, clar nu o sa vin asa devreme *chicotesc si eu si profu*

Am primit orarul, si ma hotarasc sa plec intr-un parc ceva pana la inceperea orelor. Am ajuns intr-un parc insa...problema....nu exista banci...asa ca ma pun pe iarba sub un copac, afara fiind cam cald, am zis sa stau la umbra. Imi deschid telefonul sa vad daca am vreun mesaj sau ceva. Insa...nimic....se pare ca "prietenii" mei din Londra m-au uitat deja...asta e...
Dupa vreo 10 minute apare...un tip. Cam cu acelasi stil ca si mine si ma vede pe jos langa copac, si se uita la mine cam 5 secunde si merge pe partea cealalta a copacului punandu-se jos. Ma duc pe partea lui si il salut.

Eu: Salut! Sunt Kim, sunt noua in oras. Cum te numesti?
El: Aaam...Jack...bine ai venit...
Eu: Multumesc. Si...Jack, esti la liceul de la doua strazi distanta? Sau?
Jack: Mhm...
Eu: Misto...amm...scuze daca te-am deranjat. Plec acum...
Jack: Nu m-ai deranjat....te rog sa stai...adica....daca vrei...
Eu: Mi-ar face placere. *ii zambesc cald* (ceea ce nu fac des)

Mergem la scoala si dau de....

Nu Știu Ce Să Spun. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum