Mergand spre scoala, dau de trei fete...par genul ala de grup alfa. Adica...grupul ala de doua sau trei fete care sunt super populare si stau cu fotbalistii si sunt mereu "la moda". Si...din spusele lui Jack chiar asa este. De pare ca acele trei fete sun , Mikayla, Ann si Brithany. Ele sunt mereu impreuna si toti le venereaza ca pe niste zeite. Asta pentru ca...ai atitudinea aceea...stiti voi. Sigur aveti si voi fete de genul in scoala. In fine...ca sa nu le rostim numele de fiecare data cand e vorba de ele..sa le spunem, fetele alfa. Suna bine?[ :))) ] mdeaa...
Am ajuns in clasa mea pe la si un sfert pentru ca , Jack nu putea veni cu mine fiindca avea ore..mi-a explicat el ceva dar n-am inteles. Norocul meu a fost ca am dat de director care se pare ca are o parere destul de buna despre mine. Momentan. Am ajuns in clasa, directorul i-a explicat profei situatia...timp in care cautam cu privirea un loc liber unde sa stau singura in banca. Insa...nu era...asa ca m-am asezat langa o fata...parea genul de fata...care invata mereu si e timida si singura mai mereu. Am ajuns la banca si m-am asezat punandu-mi cartile pe banca langa ale ei.
-Cum te numesti? Ii spun incercand sa par cat mai proetenoasa si fericita ca sunt aici...
-Anna. Tu cum te nunesti?
-Kim, imi pare bine. Ii spun si incerc sa schitez un zambet cald.
-Bine ai venit la noi Kim. Dar...nu cred ca e bine sa vorbesti cu mine...eu nu sunt populara de loc si s-ar putea sa vorbeasca ceilalti...
-Nu-mi pasa ce spun ceilalti iar eu nu caut popularitate, ci prietenii.
-Cam greu sa gasesti prieteni in liceul asta...
-Pai...am putea fi noi prietene. Daca vrei. Ii spun chicotind
-Ar fi super. Eu...nu am prea multi prieteni. Dar...esti sigura? Te-am vazut venind cu Jack azi de dimineata.
-Da. L-am intalnit in parc, ce e cu el?
-E unul din tipii aia populari...face parte dintre muzicieni. El e foarte cunoscut in liceul nostru, e cel mai bun chitarist al trupei lui si are si voce. E ca o legenda vie a liceului.
-Oh...super. Nu mi-a spus..parea foarte timid..si retras...adica...genul ala de baiat care e mereu cu lectia la zi si are grupul lui de prieteni nefiind prea popular.
-Da...nu ii prea place sa....
Si ne intrerupe zgomotul usii care se inchide dupa director. Doamna incepe sa predea lectia iar noi scriem ce zice ea.
Dupa prima ora merg cu Anna pana la dulapurile noastre care se pare ca sunt unul langa altul. Iar al meu....oh...e langa al lui Jack. No way...
In fine...mergem in curte la o masa libera si ne punem sa mancam, fiind "pauza de masa".
-Inainte sa inceapa ora voiai sa spui ceva despre Jack. Ce era?
-Uuh....nu stiu...aaam...trebuie da plec. Ne vedem la intrare cand suna clopotelul.
Am ramas singura la masa...nu am inteles ce a fost asta si de ce a plecat asa...dupa care...mi-am dat seama. In spatele meu, uitandu-se la Anna, erau "fetele alfa". Dupa ce ma uit la ele, isi coboara privirea la mine. Doua dintre ele zambesc ironic iar cea din mijlocul lor spune ca:
-Hei papusa, nu stiu de unde il sti tu pe Jack, ce intentii ai cu el, sau de ce vrei sa sti lucruri despre el. Dar nu te apropia. E al meu. Adica, mai pe intelesul tau de junior, e iubitul meu, de trei zile, si nu am sa las o papusica demodata ca tine sa mi-l ia. Clar?
Ma ridic in picioare si suna clopotelul inainte sa zic ceva, dar totusi imi iau libertatea de a-i spunr totusi ceva
-Auzi...pisi, nu-mi trebuie mie iubitul tau, nu am nici o intentie cu el si nu te mai lua in gura cu mine ca o sa-ti para rau. Clar pisi? Hai pa, ca eu am ore.Dupa asta am stat vreo doua secunde amandoua uitandu-ne una la alta. Dupa care s-a incruntat si a plecat cu tot cu catelusele dupa ea. Am mers la intrare cum a spus Anna.
-Uh...scuze ca am plecat asa...dar...
-Stiu stiu...e ok. I-am inchis eu gura stai linistita.
-Ce-ai facut!? Oh...fratee...nu trebuia sa faci asta...o sa te distruga...o sa te faca te ras in tot liceul. Poate chiar tot orasul.
-Sa incerce numai. O sa-i oara rau ca s-a pus cu mine.Mergem spre clasa continuand sa vorbim despre diverse...scoala...fetele alfa...baieti..eh [ :))) ]
.....
Dupa ore eu si Anna mergem spre casa, am rugat-o sa vina la mine pentru a ma ajuta cu temele si sa mai petecem timp impreuna, trecand pe langa parcul de dimineata aud o voce cunoscuta care imi striga numele din spate. Era Jack. Ma intreb ce vrea...
-Salut, Kim,Anna.
-Hei, Jack. Care-i treaba?.
-Am auzit ca te-ai certat cu Brithany.
-Mda...a venit la mine sa ma certe ca-i fur iubitul. Scuze daca ti-am facut probleme cu iubita.
-Nu mi-ai facut probleme. Ci un mare serviciu, de asta venisem dupa tine, sa-ti multumesc. Eu nu o plac pe Brithany deloc...e o intepata. Nu stiu cum o suporta fotbalistii...in fine. Iti multumesc mult. Cu ajutorul tau, ne-am despartit.
-De obicei o despartire nu e de bine dar ma bucur ca am ajutat.
Dau sa plec dar ma trage inapoi.
-Kim...sti...eu nu sunt asa cum crezi..si nu vreau sa crezi ca ma dau la tine sau ceva...dar as vrea sa fim prieteni..de asta iti spun..nu sunt asa cum crezi. Nu sunt genul ala de popular increzut. Sunt eu si chitara mea. Si as vrea sa fim prieteni. Pari altfel...diferita de celelalte.
-Uite...Jack, eu nu vreau sa fiu populara...nu vreau sa fiu din....amm...nu vreau sa fiu ca si Brithany si catelusele ei. Si nici nu vreau sa o las pe Anna. Daca vrei sa fi prieten cu mine trebuie sa o iei si pe ea.
-Kim...nu e nevoie sa...
-Bine. Perfect. Sper ca suntem bine...
-Suntem bine. Ne vedem maine la scoala.Paa
-Pa,Kim. Si Anna!Mergem la mine acasa, pe drum, Anna ma cearta ca am facut ce am facut dar o vad ca e bucuroasa.
.....
CITEȘTI
Nu Știu Ce Să Spun.
SonstigesCitește dacă îți pare interesant. Vei descoperii pe parcurs subiectul și rolul acestei cărți.