Chapter 10

180 17 3
                                    

După 2 ani!
Poveste Autoare
După 2 ani frumoşi,plini de bucurii şi de mici certuri,Kairo se obisnui-se să se trezească alături de NamJoon al ei!Până intr-o zi,când această găseşte un bilet pe pernă!Zâmbind,ea crezând că este un fel de surpriză pentru ea,deoarece NamJoon era obişnuit sa-i facă surprize minunate ei!Această i-a biletul:
,,Kairo,ştiu că acum o să citeşti acest bilet,având un zâmbet pe faţă!Deoarece ştiu că erai obişnuită cu mine,eu,care îţi face-am surprize minunate mereu!Acum,este ceva ce vreau să-ti spun!Am avut 2 ani minunaţi împreună dar acum,ne luăm adio!Un adio îndelungat!Kairo,off,nu ştiu cum sa-ti spun asta!Kairo,nu voi mai fii cu tine!Voi fii intr-un alt loc mai frumos!Şi sa-ti zic acum,nu vreau să te sperii dar,voi fii plecat,la ceruri!Kairo,uh,eu sufeream de o boală!De cancer!Am încercat să lupt ani grei cu el dar,până azi,nu am reuşit!Am ajuns acolo sus!O să te veghez mereu Kairo!Mereu o să te veghez acolo de sus!Să ştii că te-am iubit şi te voi iubi mereu Kairo,acolo unde voi fii!Te iubesc enorm de mult!Cu drag,Namjooonie al tău!''
Fata,citi cu lacrimi în ochi scrisoarea!După ce ajunge la final,lasă scrisoarea jos şi izbucneşte în plâns!
-De ce?De ce m-ai lăsat Namjoonie?Întâi părinţii mei acum şi tu?De ce mă urati?De ce?
Fata plângea şi urlă!Sufletul ei a fost distrus!
Peste 2 luni!
Au trecut 2 luni foarte grele pentru Kairo!Vecinii ei nu au mai auzit nimic de ea,doar atunci când mergea până la magazin sa-si ia ceva de mâncare!Era îmbrăcată numai în negru,cu tăieturi pe mâini!Suferea enorm de mult!
Intr-o zi,o vecină,s-a gândit să o viziteze pe Kairo,să vadă ce mai face!Această,ajunge în faţă uşii,văzând un bilet!
,,Oricine ar citi acest bilet,contează mult pentru mine!Namjoonie,ştiu că nu am fost o iubită perfectă pentru tine!Am fost distrusă când ai murit!Aşa că,nu mai trebuie să aştepţi mult Namjoonie!Vin acum!Vin acum la tine!Asteapta-ma doar!Ne reîntâlnim în rai!Abea aştept să te revăd!''
Vecina era inspaimantata!Încercase uşa!Era deschisă!Intră în casa lui Kairo!Când întoarce capul,o vede pe Kairo întinsă pe jos!A sunat la ambulanţă!Ambulanţă venise!Au încercat să o salveze!
Kairo se sinucise!
Annyeong!Deci acesta este ultimul capitol!Ştiu!Cartea este un mare fail!Am încercat cât de cât să o fac!Sper că v-a plăcut acest capitol!Puteţi să da-ti un ochi şi pe la celelalte cărţi ale mele!
Sper că vă plăcut!Bye!

Dreams Come True/NamjoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum