Keyifli okumalar.
Of ne kadar da sıcak bir gün. Gerçi ağustos ayındayız tabi ki sıcak olucak. Yatagımda biraz daha oyalanıp en sonunda kalkabildim. Lavabo da işlerimi halledip odamda giyinmeye başladım birazdan Melis gelir ve birlikte kuran kursuna gideriz. Melis benim çocukluk arkadaşım sırdaşım herşeyim. AA bu arada ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Zeynep Yıldız. 15 yaşındayım İmam hatip öğrencisiyim ve 9. sınıfa gidiyorum. Normal bi insanım yani. Kendimi düşünürken aşağıdan "Zeynep Melis geldi hadi kızım" diye bi ses geldi. Annemin sesiydi bu. Mustafa m da hazırlanmış beni bekliyordu. Mustafa, kardeşim bu dünyadaki en değerli varlığım.
-Ooo Zeynep Hanım sonunda.
- Melis abartma yaa
-Bende bu kız niye geç kaldı diyodum kızım sen kim için bu kadar özenip bözeniyosun?
-Saçmalama Melis kendim için süslenemezmiyim yani? Aşk olsun.
-Tamam tamam şaka yapıyorum yavru.
-Ablaaa hadi ama çok yavassınız, e tabi yaşlanınca insan ister istemez yavaşlıyo.
-Melis bu ufaklık bize yaşlı mı dedi?
-Evet Zeynep.
-Görürsen sen gününü.
Melis le birlikte koşmaya başladık. Mustafa da bize yetişmeye calışıyodu. Afacana bak yaa bize yaşlı diyo. Melis le birbirimize bakıp gülmeye başladık. Allah ım sana şükürler olsun bana böyle bi dost verdiğin için. Melis benim olmayan kız kardeşim gibiydi. Kursa geldikten sonra çocuklar yanımıza gelip Mustafa yı aldıktan sonra gittiler. Burası 5-9 yaş çocukların olduğu bi yaz kursu. Tek hoca var. Emine Abla. Çok iyi biri. Biz de ona yardım ediyoruz. Hem de ezber veriyoruz. Öyle böyle kurs bittikten sonra eve geldik nihayet. Melis de kendi evine gitti tabi. Bugün Cumaydı. Yani iki gün tatil oh bee. Hemen odama geçip üstüme rahat bi eşofman altı ve t-shirt geçirip anneme yardıma gittim. akşam babam da geldikten sonra yemek yedik cay falan derkama c saat 11 olmuş bile. Biraz sosyal medyaya baktıktan sonra uykumun geldiğini fark edip kendimi hiçbir şeye değişmeyeceğim şeye verdim. Uykuya..."Ben Seninim Sende Benimsin Mavi Gözlüm." Yaa cidden yeter ama son 1 haftadır aynı rüyayı görmekten bıktım. Yüzünü görmediğim birisi bana o muhteşem sesiyle bu cümleyi kuruyo. Allahım inşallah sonu hayırlı olur. Amin.
Çok sıkıcı olabilir ama ikinci bölümden sonra çok değişik şeyler olucak.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Teen FictionMerhaba, bu benim ilk hikayem. Elbette ki yanlışlarım olacak ama affınıza sığınırım.