Era la inceput de decembrie , intr-o zi de miercuri , cu mult vant , in Rosewood , Pensylvania , o suburbie idiica aflata la treizeci si ceva de kilometri de Philadelphia. In timp ce multi locuitori taiau brazii din pepiniere sau isi impodobeau exteriorul caselor cu ghirlande din uri de pin , un camion opri in fata unei case in stil georgian, pe a carei cutie postala scria MARIN. Trei barbati coborara si deschisera usa din spate a camionului , scotand la iveala zeci de cutii. Tom Marin , logodnica sa , Iisabell Randall , si fica sa , Kate , stateau in curte , in timp ce muncitorii le carau lucrurile pe usa din fata .Hanna Marin , locuiesc in casa asta de cand aveam 5 ani .Stateam in holul de la intrare , rozandu-mi unghiile .
- AI GRIJA LA AIA ! - Tipa Isabel la individul musulos care tocmai ridica o cutie de dimensiuni medii -E colectia mea de papusi vechi .
-Si cutia aia merge la etaj !- Striga Kate nervoasa la un alt muncitor - Acolo sunt gentile mele !
Eu am aruncat o privire spre viitoarea mea sora vitrega , Kate , care avea corp zvelt , par castaniu lung si lucios , ochi mari , albastri .Avea o poseta Chloe pe care o vazusem numai in paginile revistei Vogue.Cand am intrebat-o de unde o are , Kate imi rapunde fericita , cu o voce subtire, ca era un cadou de Craciun primit mai devreme(dupa care a aruncat un zambet recunoscator catre tatal meu ) Pfuii !
-Hanna ? - spuse tata aruncandu-mi o cutie mica pe care scria FRAGIL - Poti s-o duci in dormitorul mamei tale ... adica ... al nostru ?
-Sigur ca da .. - mormaind- Vroiam sa o fac doar ca sa scap de Isabel si Kate , care ma dadusera cu un parfum de ma facea sa stranut intruna .
Urc scarile cu Dot , catelul meu pitic , care era lipit de calcaiele mele .Cu numai cateva saptamani in urma , inainte de Ziua Recunostintei , mama mea , Ashley , venise cu stirea bomba ca isi ia o slujba in Singapore , dar eu nu am putut merge cu ea. Mi-ar fi placut sa o iau de la inceput in alta parte .Avusesem un an oribil . Fusesem obiectul de batjocuri a unei persoane pe nume A. , care-mi trimitea mesaje amenintatoare .Cea mai buna prietena a mea , Alison, care disparuse cu 3 ani inainte , fusese gasita in spatele casei sale vechi , sub o placa de beton, in septembrie , anul trecut .Se dovedise ca Ian , iubitul secret al lui Ali - de care eu , Spencer , Aria si Emily ( prietenele mele ) ne indragostiseram de el in ultimul an din a saptea - o omorase Ali cand noi am dormit la ea , in noaptea aceea din ultimul an de a saptea.Politia il arestase cu cateva saptamani in urma. Fusese un adevarat soc . Iar acum eu sunt blocata aici , tata se muta cu noua sa familie - noua lui logodnica , Isabel , care fusese asistenta medicala la urgente , care nu parea asa draguta si interesanta ca mama mea , si fiica lui adoptiva , Kate, care imi luase locul in inima tatalui meu si pe care nu o suport deloc.
Am intrat cu pasi discreti in dormitorul gol , care mirosea a naftalina . Pe covor se vedeau 4 urme adanci , acolo unde fusese patul mamei mele. Un pat modern , cu picioare scurte . Cand am lasat pe podea cutia pe care scria FRAGIL, una din laturi se deschise si am zarit o cutiuta albastra de cadouri , cu eticheta necompletata ...
Aruncand o privire peste umar ca sa ma asigur ca nu ma vede nimeni , am dat capacul la o parte .Inauntru era un medalion rotund , pe care l-am cunoscut din prima . Era medalionul Cartier al bunicii , careia toata lumea ii spunea Buni Marin .Buni il purtase cant traia , laundandu-se ca nu il da jos nici cand face baie .Murise cand eu am intrat in a saptea , la scurta vreme dupa divortul parintilor mei , iar eu pe atunci , nu vobeam cu tata .
Nu stia ....... ( VA URMA )
CITEȘTI
- Secretul Hannei -
RomanceHanna - O fata care a suferit schimbari majore , Mama ei a parasit-o si a plecat in Singapore . Tatal ei - desi s-a indepartat de ea, se muta inapoi acasa impreuna cu logodnica lui si fiica ei perfecta, Kate . Hanna are un iubit -Lucas . Prietenul...