1. Bölüm

55 7 9
                                    

Bu sabahta gözlerim şiş. Dün yine ezildim, bugün yine ezilmeye devam sanırım. Sırf annem beni böyle görmesin diye sabah yine erken kalktım.Aslında her sabah erken kalkarım, herzaman gözlerim şiş benim. Dün beni ne hale düşürdüklerini farkında bile değiller.Farkında olsalar ne olucak ki, sanki özür dileyecekler (!) Ben hayatımda bu kadar ezildiğimi hatırlamıyorum. Sevdiğim çocuk bile beni gülerek izledi. Okulda ezildiğim için hiç okula gitmek istemiyordum ama bugün daha da fazla gitmek istemiyorum.Artık değişmem lazım o fahişe ye hattini bildirip Mete'yi de kendime aşık edicem evet son kararım.
( Dün )
Sabah erken kalkıp rütin hallettim.Okula gitmek için yüremeği tercih ettim . Okula vardığımda yanıma bir çocuk gelip beni kütüphaneden çağırdıklarını söyledi . Bende kütüphaneye gitmek üzere okula girdim. Kütüphaneye vardığımda bir kilit sesi duyuldu hemen dönüp kapıya baktım koştum ama kapıyı kilitlemişler. Kapalı alan fobim olduğu için nefes almakta zorlanıyordum. Artık kapının arkasında kim varsa ona yalvarıyordum .kapı açıldı. Çıkmak için ayağa kalktım yanaklarımdan yaşlar süzülürken koridora çıktım karşımda tuana  namı değer fahişe karşıma çıkmış küçümser bakışlarıyla beni süzdükten sonra arkasında tuttuğu balonu bana attı. Neden attığını anlamadan bir sürü boya balonu beni buldu. Onlardan kaçacağım derken ayağım takıldı ve yere düştüm herkes bu halime gülerken tuana bana gülmüyordu . Yaklaştı elini uzattı ve sanki bana "Beni affet" der gibi baktı elini tuttum ve tam kalmacağım zaman elini çekti ve ben bir kere daha yeri boyladım. Tuana gülme kırizine  girerkenben sinir kırızi geçirmek üzereydim. Yerden hızlıca kalkıp etrafıma bakındığımda  bir çift gözle karşı karşıya geldim .Evet o da her zamanki gibi gülüyordu bu halime. Onunda gözleri beni bulduğunda gülmesi silindi yüzünden .Bana doğru  gelmeye başladı benim kalbim ağzımda atıyordu. Evet bu benim sevdiğim çocuk. Yanıma geldi gözlerini gözlerime kenetledi ben kalbim nerde diye bir an aradım ama bulamadım. Kaç yıldan beri beni farketmedi şimdi herkez bana gülerken o gözlerini gözlerime kenetledi ya içim içime sığmıyor evet sevdiğim o çocuk yanıma geldi ama elinde su vardı bişey yapacaktı emindim. Evet tahmin ettiğim oldu.
**********
İYİ OKUMALAR☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEĞİŞİM  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin