Tom&Jerry

818 24 2
                                    

Cele treisprezece scurte episoade din Tom si Jerry realizate de regizorul ceh, Gene Deitch, sunt cunoscute pentru calitatea slaba si oarecum de natura deranjanta,folosind efecte sonore si animatie de proasta calitate accentuind violenta.
Unii au speculat ca lui Deitch nu i-ar fi placut conceptul din spatele desenul Tom si Jerry si ca ar fi fost presat in a face aceste episoade, facandu-i pe oamenii care se uita sa se simta prost.

Ceea ce nu prea multa lume stie, este ca Deitch avea contract sa faca mult mai mult de 13 episoade. Disperat sa scape de acest contract, Deitch a mai facut inca un episod pe care foarte putini l-au vazut.
Episodul se chema „Tom's Basement". Incepe cu Tom intr-o casa tipica desenului. Stapanul lui era tipul gras si nervos din celelalte desene ale lui Deitch.
Stapanul pare a fi si mai agresiv decat in celelate aparitii; in prima scena este el calcand pe coada lui Tom intr-un mod foarte realist si dureros din simplul motiv ca Tom dormea langa usa subsolului.
Stapanul tipa la Tom pentru a nu intra in pivnita. Tom este in mod clar ingrozit si fuge in alta camera. Imaginea ramane tot la usa pivnitei, si il vedem pe Jerry iesind dintr-o gaura in perete.
EL arata cu adevarat grotesc, total diferit de celelalte animatii ale lui Deitch. Privirea i se schimba intr-una malefica si il urmareste pe Tom in camera de alaturi.
Urmatoarele minute din desen se repeta. Jerry il face pe Tom sa alerge catre usa pivnitei, iar de fiecare data stapanul il bate lasand urme de lovituri pe corpul lui Tom care raman pana la sfarsitul episodului.
Dupa trei batai, Tom are vanatai peste tot, sange in anumite locuri, si schiopateaza.
El incepe sa il roage pe Jerry sa nu il mai deranjeaze; nu vorbeste, dar plange si mormaie, si poti sa-ti dai seama ce face dupa limbajul corpului.
Jerry rade de el si il impinge inapoi spre usa pivnitei.
Stapanul il prinde pe Tom si efectiv inebuneste. Camera se apropie de fata lui – culorile se schimba in timp ce tipa la Tom mult mai tare decat orice alt sunet din desen.
Se pare ca lui Jerry i s-a facut mila in cele din urma si ridica un cutit care era prin preajma si il injunghie pe stapan in picior.
Tom deschide usa pivnitei si amandoi incep sa care corpul stapanului jos. Acolo sunt zeci de alte cadavre, in stadiul de decompozitie.
Tom si Jerry dau noroc si se pare ca totul se incheie cu bine, insa Jerry are din nou aceeasi privire malefica. El il injunghie pe Tom, omorandu-l si aruncandu-i trupul in gramada.
Ultima scena este cu Jerry punand semnul „De vanzare" in curtea casei, razand, planificand sa faca totul de la inceput.

Episoade pierdute din desene animateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum