Dupa cum probabil stiti acest episod a fost difuzat la Tv pe data de 21.07.2003,a fost lansat accidental.Multi parinti au fost deranjati de ce au vazut asa ca au reclamat postul de televiziune.
Episodul incepe:
-Ed mergea cu Eddy pe strada,iar Dublu D lipsea din serial.Eddy era nervos si i s-au inrosit ochii de parca era un demon.Eddy era nervos si mergea ametit,iar Ed la tarat pe Eddy,Ed a inceput sa planga.
-Kevin,a venit cu bicicleta si avea o arma cu el,in acel moment imaginea a fost neclara si s-au auzit gemete de la Edd,in acel moment a venit Eddy si la lovit pe Kevin,ecranul era negru si nu se vedea clar.
-Ecranul era negru si nu se vedea nimic decat niste pete galbene spre verde,iar dupa se vedea neclar Kevin s-a indreptat spre Eddy,din nou un geamat se auzea.
-Dublu D dormea in patul lui Eddy,sarea si tremura,iar in jurul lui erau niste dracusori.
-Edd a inceput sa faca ca o pisica,ecranul a luat-o razna,avea culoare portocalie,violet,rosu,verde.
-Eddy statea la usa in tacere (Timp de 2 minute)
-In acest episod apare si Sarah cu Jimmy,ei stau pe niste scaune asteptand sa intre la medic,Jimmy tinea mana la gura si spune"Ma doare Sarah...Ma doare..."
Dintr-o data usa doctorului se deschise cu un sunet aspru.Fata lui nu a fost vazuta,pt. ca era destul de mare fata de cei doi.Sarah a fost data afara de doctor,iar in sala a ramas decat Jimmy,el a fost mutilat pe fata de doctor,din parte din fata a gingiilor curgea mult sange,nu mai ave dinti,iar capul era distrus.
Partea ca mai infioratoare a fost ca el nu mai avea maini si picioare.Camera a fost lasata pe el timp de cateva secunde,era o imagine de cosmar.
-Rolf era bagat intr-un cotet cu o vaca,tot asa imaginea era neclara
-Nazz citeste o revista,de data asa caliatea e foarte buna
-Eddy merge singur pe strada,fara Ed,soarele apare,iar el zambeste usor,se duce spre casa si deschide usa si merge spre camera lui.
-Johnny este prezentat ca si o perna pe canapeaua lu' Nazz,Dintr-o data Johnny ii inghite capul lu' Nazz.Ei au stat asa timp de 1 un minut,pana cand Nazz a inceput sa se bata cu el.
Aceasta scena s-a terminat dupa ce Johnny a inceput sa planga si sa schioapete.
-Dublu D,state pe podeaua lui Eddy,camera a aratat casa lui Eddy tim de 2 minute.