Pohled Lily
Rok co rok je to tu stejné . Každý rok tu vidím plno dětí s rodiči a říkám si že až vyjdu školu tak se sem zase podívám,tím myslím se svý synem nebo dcerou.Moc se omlouvám zapoměla jsem se představit jmenuji se Lily Evansová a jsem mudlovského původu. Mám rudé vlasy a smaragdově zelené oči.
Vyšla jsem do vlaku aby jsem si našla volné kupé nebo svoje kamarádky Kate,Lolu a Annu. Zrovna jsem se chystala otevří dveře kupé kde seděla zatím jenom Lola s Annou když se za mnou ozval známí hlas...
,,Jé, Evansová to je ,ale milé překvapení " řekl "neznámí" hlas.
,,Sbohem Pottre" řekla jsem a třískla jsem za sebou dveřma, protože jediný co jsem tet' chtěla bylo si s holkama sdělit své zážitky z prázdnin.
,,Ahoj holky" usmála jsem se na holky .
,,Lily" vykřikly holky současně a vrhli se na mě . Když mě pustily povídaly jsme si na téma kde jsme byly o prázdninách já jsem byla u své babičky, Anna v Itálii a Lola u moře. To všechno jsme stihli probrat přitom jsme byli ještě na nástupišti. Najednou se rozrazili dveře kupé a v nich stála Kate celá rudá v obločeji.
,,Budu hádat, Black?" zeptala se Lola.
,,Jo" ucedila naštvaně Kate.
,,Co vyvedl tentokrát?" zeptala se Anna.
,,Podkopl my nohy" řekla Kate.
Vlak se rozjel ,chvíli jsme se bavily až mi najednou došlo .....já jsem PRIMUSKA!!! A kruci...
,,Holky já musím letět úplně jsem zapoměla že jsem primuska"řekla jsem ,připnula si primuský odznak a pádila do kupé pro prefekty a primuse.
Docela by mě zajímalo kdo je druhý primus. Když jsem dorazila do kupé hned jsem se začala omlouvat že jdu pozdě, ale profesorka mě hned uklidňovala že jsem naopak první.
Pohled James
Jé hele támhle je Evansová dívka mích snů. Přišel jsem k ní ze zadu.,,Jé, Evansová to je, ale milé překvapení" řekl jsem.
,,Sbohem Pottre" to Pottre řekla s takovím odporem jako nikdy bodlo mě u srdce a ještě k tomu tak třískla dveřma. Se svěšenou hlavou jsem se vrátil ke klukům. Ti se ani neptali, protože tušili co se stalo. Ale nakonec přeci jenom Sirius nedokázal něco neříct.
,,Jamesi tohle se přece nestalo poprvé. Tak proč je ti to najednou tak líto?"zeptal se Sirius.
,,Já vim že se to nestalo poprvé, ale to jsi měl vidět jak třískla dveřma" svěsil jsem hlavu ještě níž.
,,Tak a dost!!! Já nechci ,aby byl kdokoli v tomto kupé byl smutnej takže to znamená Jamesi okamžitě se vschop a Remus ty neměj nos v knížce. Jedeme přece do Bradavic naposled tak si to musíme užt" skoro na nás řval Sirius, ale stálo to za to. Mám vážně ty nejlepší kamarády.
,,Věř mi že to musel slyšet celej vlak" smál jsem se.
,,Jen se netlem Dvanácteráku" ušklíbnul se. Najednou Lilly proběhla okolo našeho kupé jako řízená střela. V tom mi to trklo jsem primus a doprdele, vytáhnul jsem odznak a připnul jsem si ho a letěl jsem do kupé pro primuse a prefekty.
Když jsem otevřel dveře nevěřil jsem svým očím..............
Takže jak už jsem se zmínila jsem nováček takže mi napište jestli je vám můj styl psaní pohodlný ;)
Jo a moje chyby,přepisy atd. ignorujte(kapitoly budou vycházet jodnou za týden aspoň v to doufám, ale neřeknu vám jak budou dlouhé)
jen tak mezi námi náchápu toho kdo to bude číst jako knížku nechápu
Hope you like it
ČTEŠ
Lily a James
FanfictionZa prvé jsem začátečník a za druhé nevim jak často budou vycházet kapitoly takže si tohoto příběhu nic neslibujte . Takže se přeneseme do Bradavic do doby Pobertů.Lily Evansová má kamarádky Kate Philipsovou,Lolu Rokwookovou a Annu Peryovou.James...