JESS POV:
Snídala jsem s mámou jako každé ráno, když mi zazvonil mobil. Cara. Moje nejlepší kamarádka.
,,To je Cara mami, vezmu to." usmála se na mě a kývla hlavou.
,,Carie?" optala jsem se opatrně, nikdy mi takhle brzo nevolala.
,,Ano to jsem já, máme rozlučku v pátek večer. Příjdeš? Ptám se tě teď, protože Nattovi rodiče potřebují vědět přibližný počet a teď mi Natt volal." řekla. Mohla jsem si představit jak se u toho usmívá. Natt je její kluk. Chvíli jsem váhala co odpovědět. S Carie jsem chodila na oslavy a párty, ale já nikdy nepila. Neviděla jsem v tom útěchu..
,,Jess? Si tam?" Carie mě vytrhla z myšlenek.
,,Jojo jsem, dobře já teda půjdu." řekla jsem bez emocí.
,,Vyzvednu tě za 10 minut." dodala jsem. Jezdíme spolu ráno do školy chodí semnou do třídy. Je jako moje sestra, která mi celý život chyběla. Ale mám staršího bratra Jeremyho. Je mu 21. Máme strašně dobrý vztah.
,,Budu připravená. Pa Jess."
,,Ahoj." odpověděla jsem prostě.
,,Co potřebovala?" optala se máma jejím okouzlujícím úsměvem, který jsem po ní prý zdědila.
,,Natt pořáda rozlučku po maturiťáku v pátek a jeho rodiče mu pomáhají, chtěli přibližný počet lidí, tak jsem řekla, že semnou mají počítat. Ale neboj se, já nepiju." řekla jsem s úsměvem a máma mi ho oplatila. Nevedu nudný život, jenom nepiju a nekomunikuju s neznámýma.
HARRY POV:
Dravě jsem byl přisátý na rtech Julie, když mi začala vybrovat kapsa kalhot. Ačkoliv nerad jsem se od té kočičky odtrhl, musel jsem hovor vzít. Kurva Natt. Co chce?
,,Co chceš Natte" zavrčel jsem do telefonu.
,,Neruším?" opovážil se zeptat na stupidní otázku.
,,Jasně, že rušíš.. Mám tu někoho.."
,,Jsem celkem dobrý kazišuk." mohl jsem si představit jak se tlemí do mobilu.
,,Co teda chceš?" zeptal jsem se už klidněji. Natt byl můj nejlepší kámoš. Někdy mě kurva sral, jako třeba dneska, ale vycházím s ním nejlíp ze všech těch čuráků na naší škole.
,,V pátek mám rozlučku, naši pomáhaj, ale oni tu nebudou. Zbalí si věci a pojedou do prdele. Příjdeš?"
,,Jasně bro, počítej semnou." absolutně jsem nechápal, jak může být tak totálně zaslepený láskou k té zasrané malé holce.... Carie jí tuším říká. Rozlučku pořádá jenom kvůli ní, on nemá s koncem maturit nic společného, když sedí vedle mě v lavici. Nikdy nepochopím tyhle vážné vztahy. S rychlím ,čau' jsem mobil zahodil do kouta a pokračoval v tom, kde jsem skončil. Jo Julie... Týden si nesedneš...
JESS POV:
Rozloučila jsem se s mámou a Jeremym a nastoupila do svojeho BMW. Cesta ke Carie trvá autem sotva 2 minuty. Ta už ale stepovala před domem. Jejda.
,,Meškáš" řekla místo pozdravu.
,,Taky tě ráda vidím Carie." usmála jsem se na ní ironicky. Začala se smát a pak mi vlepila pusu na líco, gesto jsem oplatila. Běžně jsme se takhle zdravily.
,,Plány na dnešek?" chystala jsem se odpovědět, ale skočila mi do řeči.
,,Žádné, výborně. Jdeme nakupovat." usmála jsem se nad její blbostí. Ale souhlasila jsem s podmínkou, že se vrátíme brzo abych se mohla učit. Nad tím jen protočila očima. Cara se neučí. Vůbec ne. Ani jí to nějak nezhoršuje průměr. Prostě prochází. Sice ne na jedničkách, ale prochází. Já musím mít všechno totálně pod kontrolou jinak jsem ve stresu. Zbytek cesty jsme si povídali o Nattově párty. Zaparkovala jsem auto na parkovišti před školou a u dveří viděla stát Amber a Bellu. Další naše dvě spokužačky, se kterýma byla řeč. Pozdravily jsem se objetím a vyrazily ruka v ruce do třídy. Trochu praštěné, ale je to středoškolský život. Miluju učení a miluju školu. Zrovna máme po hodině literatury a já s Carie se bavíme o knize, kterou jsme četli. Zahlédla jsem ve dveřích Natta.
,,Carie?.." otočila se na mě ,,návštěva." dokončila jsem a kývla hlavou. Když viděla Natta rozběhla se k němu a vyskočila na něj. Tak strašně jim to slušelo. Při pohledu na ně mi začal chybět můj přítel Liam... Vytočila jsem jeho číslo a mobil dala k uchu. Vím, že je v zahraničí, ale dlouho jsem s ním nemluvila. Potřebovala jsem ho slyšet. Po asi čtyřech pípnutí to zvedl.
,,Ahoj lásko." vyhrkla jsem na něho.
,,Jess.." bylo slyšet jak se směje. ,,Jak se má moje princezna?" začervenala jsem se nad tím oslovením.
,,Mám se dobře a co ty lásko?"
,,Dobře. Je to tu pěkné, ale chybíš mi. Za měsíc se vracím zpátky za tebou a slibuju, že s tebou budu celou dobu."
,,Dobře, musím na hodinu. Pa zlato"
,,Pa." řekl a já zavěsila. Tak moc mi chybí. Dali jsme se dohromady skoro před rokem. Strašně rychle ten čas s ním utíká. Cerie už se ke mě dostavila s Nattem.
,,Čau Jessico." usmál se.
,,Natte." vysloužil si můj úšklebek s pokývnutím hlavy. Začal se smát a stáhl mě do objetí.
ČTEŠ
Last HOPE✔
RomanceOna? Tichá a sama. Navštěvuje poslední ročník střední školy. Je jí 19 a jmenuje se Jessica. On? Obklopený holkama. Je mu 20 a jmenuje se Harry. Chodí do prváku na výšce. Kde shodou náhod bude chodit i Jess. Co se stane, když se tyhle dva osudy pomíc...