Po škole jsme s Carou šli nakupovat, jak bylo v plánu. Obě jsme zjistili, že nemáme nic na sebe na tu rozlučku. I když mě to bylo vlastně jedno. Nosila jsem vždycky dlouhé šaty, sukně, nebo legíny s halenkou. Prostě slušná. Carie byla přesný opak mě. Řídila se heslem ,když to máš, tak to ukaž' ona měla co ukazovat. Nosila výstřihy, při kterých jí šlo vidět pomalu až do žaludku. Někdy až nechutně krátké kraťase s vysokým sedem. Ale zvykla jsem si. Její postava byla fakt dobrá. A její hnědé dlouhé vlasy jí pěkně ladily k karamelovým očím. Takže se jí cokoliv hodilo. Já měla blond vlasy a modrozelené oči, takže to tak jednoduché nebylo.
Procházely jsme uličkama nákupáku. Cara si zkoušela všechno co se dalo.
,,Hele. Proč si taky nezkusíš něco nad kolena. To co nosíš je nudné. Ty víš jaký mám na to názor." zamračila se na mě.
,,Caro.. Já nechci odhalovat, víc než zakrývat."
,,Já vím Jess, ale nech mě projednou ti vybrat. Prosím." usmívala se od ucha k uchu a nasadila psí očka. Bože proč je tak otravná.
,,Fajn. Poprvé a naposled.." zavrčela jsem na ní. Zvedla ruce na obranu, ale radovala se.
Carie si vybrala mini přilehlé černé šaty a boty minimálně na 8 centimetrovém padpadku. Pořád mi vybírala protože mi nic nesedlo. Našla červené šaty, které byly až nechutně krátké a bez rukávů. Aby nebylo málo byl tam výstřih a byly svázané límcem okolo krku. Cara se na mě podívala s úšklebkem.
,,Ne Caro. Na to zapomeň."
,,Ale no tak Jess. Jenom si to zkus." řekla a podala mi kus látky. Vytrhla jsem jí ho z ruky a s naštvaným výrazem odešla do kabinky. Natáhla jsem si kus látky přes hlavu. Bože je to tak nepříjemné. A krátké. Ne to si nevezmu.
,,Carie. To si nemůžu vzít." zapištěla jsem.
,,Jess, vylez a ukaž se."
Vylezla jsem s kabiny jak chtěla.,,To si teda vezmeš. Konečně budeš vypadat normálně." skákala a pištěla. Ne to snad ne.
,,Ne pro mě není odpoveď, zaplatím ti je." řekla s vážnou tváří. Jako kdyby slyšela moje myšlenky. Pomoc.
HARRY POV:
Procházel jsem se zasraným Nattem nákupák. Vybíral věci na tu zkurvenou rozlučku.
,,Bude tam chlast?" zeptal jsem se.
,,Jo něco jo, ale ten ročník moc nechlastá. Jsou to kokoti." řekl a usmál se.
,,Jo to jsou. Donesu tam alespoň vodku. Jo?" nic... Neodpověděl. Ohlédl jsem se a viděl ho stát ztuhlého s tím debilním ksichtem. Podíval jsem se směrem kde se díval... Kurva. Cara.
,,Nechceš za ní jít, že ne?" doufal jsem.
,,Jdu." řekl chladně... Kurva. Sám tu nebudu jdu s ním.Došli jsme ke Caře, čekala před kabinkama. Když si všimla Natta, hned ho objala a začali se muchlovat. Fuj.
,,Carie, tohle je..."
,,Znechucený člověk." dořekl jsem místo něho a falešně se usmál na Caru. Ta se rozesmála. Je sexy. Prohlédl jsem si jí pořádně, Natt si umí vybrat...
,,Caro.. Jsi si jistá, že v tom můžu jít..?" řekla dívka jejíž jméno neznám, při tom, když odhrnovala závěs.
,,Jej... Ahoj Natte. Co tady děláš?" řekla a usmála se na ňho.
,,Tady s Harrym..." ukázal na mě, debilně jsem se usmál a zamával.
,,dokupujeme věci na rozlučku." řekl.
Chápavě se na ňho usmála a ke mě vystřelila ruku.
,,Jsem Jessica."
,,Harry" řekl jsem chladně, ale ruku jí podal. Ačkoliv jsem to nechtěl přiznat, byla strašně sexy. Víc než Cara. Její blond vlasy jí sahaly po konec lopatek. Malá prdel a velké prsa. Její oči a neskutečně dlouhé řasy. Plné rty. Představoval jsem si jak předemnou klečí. Natt mě bouchl do ramene. Probral mě z tranzu. Musel jsem asi hodně slintat.
,,Zlato my jdeme. Uvidím tě dneska?" zachránila mě Cara.
,,Zavolám ti." řekl a dlouze jí políbil. S lehkým ahoj prohozeným k Jess jsme odešli.
JESS POV:
,,Co to... Bylo..?" zeptala se Carie.
,,Co myslíš?" nechápavě jsem se na ní podívala.
,,Ty jsi slepá? Hltat tě pohledem. Pan ,znechucený'." rozesmála mě svým uvažováním.
,,Nehltal, nevšimla jsem si toho." řekla jsem prostě. Protočila nademnou oči.
,,Ztracený případ Jess." usmála se.
Vypadly jsme z obchodu, odvezla jsem Caru domů a konečně byla doma i já.
,,Jsem doma!" zařvala jsem. Nic. Všude hrobové ticho. Sundala jsem si boty a zalezla do pokoje bylo kolem 20:00. Šla jsem si dát sprchu.
Horké kapky vody mi stékaly po těle, a mě to nutilo uvažovat nad Nattovým kamarádem Harrym. Na pohled mi bylo jasné, že to nebude milý kluk. Jeho ruce poseté tuny inkoustu to dokazovaly. Ale byl nehorázně pěkný. Kudrnaté vlasy měl až po ramena a jeho smaragdově zelené oči. Svalnaté tělo. Byl dokonalý. Ale nic pro mě. Nemohla bych být s někým jako je Harry, už jen kvůli Liama a pak kvůli jeho výzoru.,,Jessico! Já jsem tady taky! I máma chce teplou vodu." zařval Jeremy přes dveře koupel.
,,Jo.." řekla jsem otráveně a vypla vodu. Vylezla jsem z koupelny a prošla se přes Jeremyho pokoj.
,,Jeremy?"
,,Ano?"
,,Mohla bych si půjčit ,Na větrné hůrce'?" je to má oblíbená kniha.
,,Jo, ale máme to jako povinnou, takže mi to pak hoď do tašky."
,,Děkuji." řekla jsem a usmála se. Miluji tu knihu, už jsem jí několikrát četla, ale nikdy nemám dost.
Zalezla jsem do svěho pokoje a začala si číst. Nad knihou jsem usla...
ČTEŠ
Last HOPE✔
RomanceOna? Tichá a sama. Navštěvuje poslední ročník střední školy. Je jí 19 a jmenuje se Jessica. On? Obklopený holkama. Je mu 20 a jmenuje se Harry. Chodí do prváku na výšce. Kde shodou náhod bude chodit i Jess. Co se stane, když se tyhle dva osudy pomíc...