kanzar

46 4 0
                                    

Gece yarısı ortaya çıkarlar , onlar kanzar senin kanınla ilgilenirler çekici bir görünüşleri vardır. Bu yüzden genellikle kadın cinayetleri görürüz ben bir polisim , onca ceset görüyorum , ama hiç biri o pisliklerin yaptığı kadar kötü değil . önce tecavüz edip sonra kanını içiyorlar vampirler gibi , ama onların ayırt edici bir yönü vardır. Gün ışığındada durabilirler ama genellikle senin kanını gece yarısı içerler. Kanzarlar 2 ayrılır; yırtıcı kanzarlar , yapay kan içen kanzarlar ben bu zamana kadar yapay kan içenleri görmedim, dün akşam eve giderken önüme çıktılar, bir tane değil tam altı kişilerdi . tam bitti derken köprü altında yaşayan insanlar kurtardı. Ne yapsam azdı ve bende onlara ortak bir ev alıp iş buldum . bir daha o lanet yaratıkları görmek istememiştim ama bir tanesi koluma çizik attı. Ve damarıma işledi hastaneye gidemezdim eğer gidersem beni öldüreceklerdi . bende onlardan birine döneşecektim . Evet korktuğum şey başıma geldi .O kadar polislik hayatım sona erdi . Ama onlara bunu ödetecektim . Ve kendi üzerimde deneyler yapmaya başladım onların yani benim de arasında olduğum bu lanet olası şeyin zayıf noktasını aramaya başladım . Eğer bulursam insanlar yanında taşayabilecek ve kanzarların nesli tükenecekti . Ve bunu yapmam için 2 günüm vardı. Yoksa daha burada olamayacaktım . saniyeler benim için çok önemliydi. ve aniden bir ses duydum . İçeri başkomiser Tekin girdi. Ve bende o ara kâğıtları kaldırdım. Neden işe gelmediğimi sordu , bende ailevi bir mesele dedim. Ama işimde  gerçekten çok iyidim o yüzden bana benim yerime geç diye teklif bile etti . İste hayalim buydu . Ama o lanet olası kanzarlar sayesinde hayellerimi gerçekleştiremiyordum . başkomser gitti ve çalışmalarıma devam ediyordum  taki o patlama sonucu evimin deneylerin sonuçu her şey yandı . olaylar kötüye gidiyordu . O patlama  sonuçu bende bir takım farklılıklar görmeye başladım ya kanzara dönüşüyordum yada o patlamada bir şey vardı .geriye 14 saatim kaldı . çalışmalarıma devam etmeliydim ve prof.Dr.adnan haki' nin yanına gittim ve olanları anlattı. Ve bana bir serum taktı kendime 1 saat gelemedim . bu benim zamanımı uzatacakmış , bende yardım etmek istiyordum . Ama  izin vermiyordu . Bana sürekli işine dön ben seni kanzarlara dönüşmene izin vermeyeceğim diyordu . ben tekrar işime döndüm ama başkomser olarak" başkomser sinan yıldırım"olarak ama vücudunun bazı yerlerinde mor lekeler oluştu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KanzarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin