bölüm 5

61 5 0
                                    

Ah ne oldu? Kim itti beni? Hiç bir şey hissetmiyorum her yerim ağrıyor.

Abim:Can kapı niye açık?

Can:Cem Ecrin!

Abim:Ecrin ne oldu sana.Can çabuk arabayı çalıştır Ecrin yaralanmış.

Can:Cem hadi çabuk getir hastaneye götürelim.

Canın gözünden:
Eve Cem'le döndüğümüzde kapının açık olduğunu fark ettik.İçeri girdiğimizde Ecrin merdivenlerin başında öylece yerdeydi.Başı kanıyordu.Onu öyle görmeye ne ben nede Cem dayanabildi. İkimizde ağlıyorduk.Ecrin'i ilk defa bu kadar çaresiz ,bitkin görüyordum. Arabayı çalıştırıp Ecrin'i hemen hastaneye götürdük. Doktorlar onu hemen ameliyata aldılar.Cem çok kötü görünüyordu. Kendi kendine konuşmaya başladı."Kardeşimi koruyamadım "sürekli bunu tekrarlıyordu.Doktor ameliyattan çıktı .İkimizde koşarak Ecrin'in durumunu sormaya gittik.

Doktor:Hastamız beyin travması geçiriyor ona ne olcağını bende bilmiyorum.Çok yüksekten düşmüş, beyin fonksiyonları zarar görmüş.Tek çaremiz sabredip Allah'tan kızımız için şifa istemek.

Cem(abim):Kardeşime bir şey olmaz dimi.Yine beni sinir edecek saçma sapan şakalar yapacak beni deli edecek dimi doktor.Kime diyorum doktor?Cevap ver bana.

Doktor:Evladım sakin ol hiç iyi görünmüyorsun sakinleştirici yapalım istersen.

Cem:Ona bir...şey ol ma sı nnn

Cem daha fazla dayanamayıp baygınlık geçirdi.Ben ise hala şoktayım herşeyin kötü bir rüya olmasını o kadar çok istiyorum ki.Ecrin'i ameliyattan çıkarıp yoğun bakım odasına götürdüler. Ecrin'i böyle görmeye dayanamıyorum.Onu odasına götürdükten sonra ben hemen camdan ona bakmaya başladım.Gözyaşlarıma hakim olamıyordum.

Özür dilerim Ecrin ne ben nede abin seni koruyamadık.Keşke evden şirkete hiç gitmeseydim.Evde kalsaydım şuan sen bu durumda olmazdın.Ne olursun Ecrin kalk sana bir şey olmasın.Tam ben seni.... kalk ondan sonra. Biliyorum şuan çok merak ettin ama söylemiyeceğim.Ecrin kalk.

Telefonum çalıyordu.Ecrin'in babasıydı.
Baba:"Oğlum nerdesiniz neden tekefonlarınızı açmıyorsunuz? Öldük meraktan. İyi misiniz? Yolculuk nasıl geçti?Niye konuşmuyorsun oğlum?Ecrin ordamı?Ecrin'e ver cadımın sesini özledim.

Ben:Amca Ecrinnn .

Baba:Ne oldu Ecrin'e kızıma ne oldu?

Ben:Bilmiyorum eve döndüğümüzde yerde merdivenlerin başında baygın başı kanamış şekilde bulduk. Hemen hastaneye kaldırdık. Beyin travması geçirmiş.

Baba:Kızımmmmm

Ben:Ama iyileşecek Ecrin güçlü kızdır.

Baba:Cem nerde? Kardeşini yalnız mı bıraktı?

Ben::Cem baygınlık geçirdi.Yatıyor şuanda.

Baba:Oğlum tamam kapat ilk uçakla geliyoruz.

Ecrin'in babasının sesi çok kötü geliyordu. Annesini düşünemiyorum zaten.Allah'a sürekli Ecrin için dua ediyorum.Sabah kalktığımda Cem yoktu.Hemşireye sordum çıktığını söyledi.Telefonundan aradım ama açmadı.Hiçbir şey anlamıyorum.Ecrin daha gözlerini açmadı bile Cem nasıl onu yalnız bırakır?Telefonum çalıyordu arayan Cem'di.

Cem:Can, Ecrin nasıl uyandı mı?

Ben:Hayır daha uyanmadı.Sen nerdesin?

Cem:İşim var iki saate dönerim kardeşim sana emanet.

Ben:Abi ne işi ya?

Cem çoktan telefonu kapatmıştı.Bu çocukta bir şeyler vardı.Saatler geçmek bilmiyor.Ecrin'in anne babası gelmişlerdi.Annesi Ecrin'i görür görmez baygınlık geçirdi.Cem gelmişti.Babasıyla konuştuktan sonra beni çağırıp gitmemiz gerektiğini söyledi. Arabaya bindiğimizde Cem konuşmaya başladı.

Cem:Bak Can öncelikle bu konuştuklarımız aramızda kalacak.Bu sabah üstümü değiştirmek için eve gittiğimde mutfak kapısının açık olduğunu fark ettim.Kapıya gidip baktığımda kapı kilidinin kırıldığını gördüm. Can, biri dün akşam eve girmiş .Ecrin'e ne olduğunu bilmiyoruz.O her kimse Ecrin'e zarar vermiş olabilir.

Ben:Ne yani Ecrin bilerek mi merdivenlerden itildi.

Cem:Kesin bir şey söyleyemiyeceğim ama eğer o kişi dün bizden önce eve girmişse Ecrin'e zarar vermiş olabilir.

Biz bunları konuşurken Cem'e gizli numaradan biri mesaj attı.

"Kardeşin nasıl oldu?En son gördüğümde merdivenlerden yuvarlanıyordu."

Arkadaşlar yeni bölüm nasıl olmuş? Umarım beğenmişsinizdir.Lütfennnnnn yorum yapın ve de beğenin☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin