Marinette-
Offf Tikki,ce emotii am pentru prima mea zi de liceu din clasa a zecea!
- Stai calma , Marinette! Vei fi totusi alaturi de Alya, Nino si mai ales Adrien.
"Tikki privea totul ca pe o mare bucurie iar eu ca pe o mare sansa de a ma rusina in fața lui Adrien."
Tikki,stii doar cat de naivă sunt in fața lui Adrien.Nu pot vorbi cu el despre ceea ce simt pentru el.Asta ma derutează."Mama ma cheamă pentru a pleca iar eu o trântesc repede pe Tikki in gentuta mea.Spre scoala o vad pe Alya si ma intreaba ce am facut vacanta asta.Ea era singura care ma stia drept LadyBug,asa ca am zis ca am tot salvat Parisul si cativa bieți fluturi/akuma.Pe drum,am tot vorbit despre cine ar putea fi Chat Noir. Alya a bănuit ca Adrien este Noir.Eu am spus in mintea mea ca daca el ar fi fost Noir,atunci el m-ar fi iubit si drept Adrien.Nu părea ca Adrien ma place macar asa ca am zis...Pai..."
- Marinette,nu crezi ca Chat Noir poate fi Adrien?
-C-Ce?!?! N-n-u pre-prea c-cred!! Adica Noir este enervant,iar Adrien este PERFECT !
- Chiar esti sigura? Pun pariu ca in curand imi vei da dreptate.
- Sper sa nu. Te iubesc Alya dar uneori ai niste idei mult prea trasnite. Tu nu crezi ca am întârziat?
- Ba da! Repede!Fugi,Marinette!
"In timp ce fugeam,Tikki cade din gentuta mea dar...
Pai acesta a fost capitolul.Stiu ca e cam scurt dar vreau sa va țin in suspans.Daca da,urmăriți povestea si in capitolele ce vor urma.Va urma o întâmplare surpriza ce sper sa va placa ^.^ . P.S Eu voi face povestiri dupa serialele Disney Channel.