Song ji hyoooooo
Jihyo ahhh
Palli irronaaaaaaa
yahh ...
haih penatt aku bangunkan lau .
jihyo membuka mata nyaa seluas luas yang mingkin sebab dia rasa ada orang baring di sebelah nyaaa .
Jihyo pov ||
"MAK KAU HIJO " aku melompat dari katil dan memandang selimut yang tebal tu . Ada orang la dalam tu . omgg bergerak gerakkkkkkk . !
End pov ||
BAAAAAAA!
OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!SETAN DALAM SELIMUT OMGGGGGGG!HELP MEEEE AFD!!
" Eh aku datang nak kejut kan dia je .Bukan nak rogol pun "
" JHOPEEEEEEE !"
" Shuu ~diam laa . nnti omma kau pikir lain "kata jhope sambil menunjal kepala jihyo
" K fine !ini kau layan senior eh ! "
" Ceh tua setahun je kot !" bebel jhope .
" At least aku lagi tau dari kau setan " Cebik jihyo sambil menjelirkan lidah .
" ergh . dah cepat mandi !dah pukul berapa dah . kang lambat sekolah baru tau !" bebel jhope sendiri .
" Dah kau keluar aku nak mandi !"
" Nak join ?" * aegyo *
" Yakkkk ! ambik tendangan maut aku !* tendang * "
" Erghh !Fine aku keluar ! ingat 30 minit je ! siap !" kata jhope lalu berlalu pergi .
" Jhope sengal " cebik jihyo
" aku dengar la bahalul !" jerit jhope dari luar .
dengan pantas jihyo lari kebilik mandi dan mandi. ~
Skip ||
Jihyo : Omma !!!!!!!!!!!
Mrs song : APAA !
Jihyo : Mana iphonee 6 pluss jiji !!!!
mrs song : Cis !nak jugak sebut iphone . Ada haa kat jhope !jhope pegang .
jihyo : Ouh . Kenapa bagi budak sewel tu ?'mana dia * makan roti *
mrs song : Dia bersiar siar depan tu haa . * depan rumah jihyo sungai han *
jihyo : Okay . bye * ala ala datin *
mrs song : -_-#
Sungai HAN
jihyo menghampiri jhope yang duduk di bangku .Lalu jihyo memandang sekeliling . Hari masik sejuk walaupun sekarang musim panas . Pemandangan nya diakhiri dengan Henfon nya . yaa jhope pegang sekarang .
YOU ARE READING
Hope·정호석·Jung hoseok·
RandomWhat ?! Kahwin dengan orang tua ni ?! Kau fikir aku nak kahwin dengan budak tak matang macam kau ? Heyy. , jarak 3 tahun je kut . rilekahh . Mampukah rumah tangga mereka bertahan ? "I dont think so" " kita kena berpisah " " Takpe saya tunggu , S...