1.Bölüm

15 3 1
                                    

Günlerden pazartesi saat 12.30.. Selin okula gitmek için heyecanla hazırlanıyordu.Heyecanı okul için değil arkadaşları içindi. Aylardır görmediği kankasını yani Duru'yla görüşeceği için ayrı bir heyecanı vardı tabii..

Geçmişi unutup geleceğe adımlar atmaya çalışıyordu Selin. Tabi bu cümlenin işlevi,  onun için aşırı zor, gururlu anlamlar taşıyan umutsuz vakalardan ibaretti sadece..

Selin her ilişkisinde kötü anlar yaşamış ve fazlasıyla gururlu bir kızdı. En son ki ilişkisinde sevgilisinin aşırı rahatlığından dolayı kavga etmişler ve kötü bir tartışmayla ilişkiyi sonlandırmışlardı. Aradan uzun zaman geçtikten sonra kendine büyük bir söz vermişti.Artık üzülmek , kırılmak , göz yaşı akıtmak, düşünmek, her an, noktasına kadar aklına gelince paramparça olmak istemiyordu. Onun bu isteklerini vicdansız hayat kabul etmiyordu bir türlü.

Selin okula gitmek için hazırlandı. Evin merdivenlerinden aşağı inerek annesine " anne ben çıkıyorum, seni sevdiğimi unutma! " diyerek evden ufak bir tebessümle ayrıldı.Okula vardığında Duru ile karşı karşıya geldi gözleri..

- Duruuu !!!!
+Selinnn!!!
-Duru inanmıyorum çok değişmişsin. Gerçekten sen olamazsın bu .
+Selin çok mu kötüyüm? Ayy rezil oldum desene..
-Saçmalama . Müthiş güzel olmuşsun kızım. Erkek olsam aşık olurdum heralde..

Duru ile Selin'in konuşmaları devam ederken Selin'in eski sevgilisi Yiğit Duru'nun yanına gelerek Duru'ya yakın bir temas ile selam vermişti.Selin ilk başta ne olduğunu anlayamamıştı. Taa ki Yiğit Duru' ya sevgilim diyene kadar..
- Duru bana şaka yaptığını söyle !!!!!!!
+Selin açıklayabilirim
- Duruuu!!!! Bana şaka yaptığını söyle!!
+ Selin açıklamama izin verir misin?
- Duru neyi açıklayacaksın? Neyi?!!!
( Selin hafiften Duru'yu ittirdikten sonra )
~ Selin hareketlerine dikkat et!
- Yiğit sen karışma!! Kapa çeneni!! Ya Duru ben sana onca yıl güvendim. Sana ben kardeşim dedim be. Meğersem sen iki yüzlü bencilin tekiymişsin. Yazıklar olsun sana . Sen bana bunu nasıl yaparsın? Sakın beni arama sakın peşimden de gelme!! Yoksun artık hayatımda. Artık Hayatımda Duru Diye Birisi Yok!!!!!

Selin ağlayarak hızlı adımlarla okulun dışına doğru ilerlemişti. Yaşadıkları ölüm sancısı kadar yıpratmıştı onu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni Çok Sevdim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin