NEY P.O.V
Ja: Hvala ti,lijepo je čuti nešto takvo od osobe koju voliš.
Kendall: Ne trebaš mi se zahvaljivati - nasmijala se
Ja: U redu,ja sada idem,čujemo se onda sutra?
Kendall: Ma gdje ćeš sada,ostani sada tu.
Ja: Ma ne želim ti smetati,a uostalom trebaš se naspavati
Kendall: Ne smetaš mi,ne lupaj gluposti,ostani meni za ljubav
Ja: A dobro kada si već navalila.-nasmijali smo se.
Kendall: Hoćemo gledati neki film?
Ja: Može,koji?
Kendall: Ajmo LoL
Ja: Nikada čuo za to haha
Kendall: Ozbiljno?
Ja: Najozbiljnije
Kendall: O Bože sačuvaj ,ja cu pripremiti film,a ti donesi pića i grickalice.
Ja: Idem
(...)
JUTRO
Budim se i shvaćam da nisam u svojoj sobi. Prisjetim se prošle noći te se osmijeh pojavi na mom licu. Okrenem se na drugu stranu i vidim Kendall kako spava,bila je preslatka. Lagano sam ju poljubio u obraz te sam krenuo izaći ali me je Kendall zaustavila.
Kendall: A kuda si ti mislio ići?
Ja: U dnevni
Kendall: A nisi mogao mene probuditi
Ja: Nisam,bila si preslatka dok si spavala pa nisam imao srca da te probudim.
Kendall: A miš moj malii
Ja: Ja sam velik,ti si mala
Kendall: Nisam ja mala nego ste vi svi previsoki.
Ja: Haha,moš misliti-počeo sam se smijati,ali očigledno njoj to nije bilo smiješno-a daj ne ljuti se sada
Kendall: Nisam ljuta,čini ti se
Ja: Mhmm...KENDALL POV
Pretvaram se da sam ljuta na njega. Ali ajmo iskreno,tko bi mogao biti ljut na njega? Da vam pomognem- nitko.
Već dulje od jednoga sata me pokušava nasmijati ali ja se ne dam. Presladak je dok izvodi te ludarije. Ne znam koliko cu još izdržati s pretvaranjem.
Ja: Okey,predajem se,nisam ljuta
Ney: Tooo! Znao sam!-počeo je skakati po kući.
Ja: Ti si lud.- rekla sam smijajući se.
Ney: Da,lud za tobom.- rekao je i uputio mi onaj svoj perverzni osmijeh.Eej Guys. Prvo vam se zahvaljujem na 1k i više pregleda,najj ste.❤❤
Drugo ako netko od vas ne zna počela sam pisati novu priču i bilo bi mi drago da ju pročitate,inače nije o Neyu.
Treće-moja prijateljica također piše priču koja se zove Ja i moj život pa pročitajte i nju.
Četvrto- ova priča će biti pauzirana do 10.6. (Kraj školske godine). A možda je i izbrišem jer mi se čini da je malo puno dosadna. Želim da mi vi iskreno kažete svoje mišljenje.
Ly❤❤