Kitapçıya her gidişinde Harry Potter kitaplarına selam vermeyi unutma. 'Eski bir dostu selamlar gibi.'
Temmuz'a kadar Potterhead Kuralları güncellemeyecek. Özür dilerim, uzun bir ara ama gerçekten bunu yapmak zorundayım. Bu süre zarfında mesaj atabilirsiniz, elimden geldiğince geri dönmeye çalışacağım. Bölümlere yorum yapın ve kendi düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen. Ne kadar çok iletişim kurarsak o kadar güçlü bir topluluk oluruz.
Kitaba ara vermeden önce gönül isterdi ki birkaç bölüm paylaşayım ama inanın ki çok stresli bir dönemde olduğum için pek ilham gelmiyor. Saçma sapan ve samimiyetsiz şeylerle de doldurmak istemedim.
Kitabın yokluğu esnasında 'Harry Potter'ı Sevmek İçin 50 Neden' isimli yeni kitaba da göz atmak isteyebilirsiniz. Ona da güncelleme gelmeyecek ama yeni şeyler var içinde en azından. Yayınlamak için yazı bekliyordum ama birkaç madde birikince gitmeden önce atayım dedim.
Facebook hesabımı isteyen birileri oldu ama hesabım profilde olmalı zaten. Mobilden bağlantı paylaşılıyor mu bilmiyorum ama zaten offline yazıyorum bunları. Yani gizemli qız edasıyla takılmaya filan çalışmıyorum. ☺
Hakkımda birkaç yorum gördüm ve takmıyor olsam da bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak istedim. Soğuk, kendini beğenmiş, yorumlara cevap vermeye bile tenezzül etmeyen biri değilim. Bu sene üniversite sınavına 3. girişim olacak ve artık bitirmek istiyorum bu işi. Dershaneden zaten vakit kalmıyor, bildirimlere bakamıyorum. Sadece bölüm atıp gidiyorum. O kadar yani. Anlam yüklemeye gerek yok.
Sihirle kalın efenim, sihirli anılarla dolu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potterhead Kuralları
RandomPotterhead kuralları tüm Potterheadlerin, Potterhead olduğu zaman Potterladığı kurallardır.