SLM minna yeni hikayemle karşınızdayım bu hikaye alakalı biraz bilgi vermem lazım. Gray ve erza kardeş gibi ama natsu onları bi şekilde görüyor ve yanlış anlıyor. Sonrasında olaylar başlıyor Bu olay tam tartaros tan sonra oluyor loncadan gidiyorlar ama işaret leri kalıyor.Çünkü kimsenin onların gittiğinden haberleri olmamasını istiyorlar. Zateno olaydan 1hafta sonra usta loncayı dağıtıyor. Bu hihaye ise natsunun loncayı toplama zamanı ile başlıyor.Normaldeki gibi loncayı toplamaya başlıyor"juvia wendy ve carla ile birlikte lamiada sonra aynı şekilde grayi bulmaya giderler olaylar aynı gelişir.Ama gray ve erza başka loncaya üyelerdir. Ft dövmeleri duruyordur ancak artık evleri gibi gelen yer endless starstır(loncanın adı aynı zamanda anlamı sonsuz yıldızlardır) Aynı zamanda çok güçlenmişlerdir loncanın ustadan sonra en güçlüleri arasında yer alırlar ve O loncanın sonraki ustaları olarak seçilmişlerdir lonca ustaları tarafından. ying ve yang adıdnda iki exceedleri var ying kız grayin.Yang erkek erzanındır.
NOTLAR
1- gray ve erza başta yazdığım gibi kardeş gibi.
2-Gray ve erzanın loncadan ayrılışı tam tartarostan hemen son sonraya denk geliyor. Ama işaretlerini sildirmiyorlar çünkü onların gittiklerini mektupla öğreniyorlar.
3-Tam olarak ne olduğu ileriki bölümlerde anlatılacaktır.
4-Endless stars loncası amblemi
5-Loncadaki herhesin bir lakabı var lakabın 2. kısmı hep star mesela
grayinki night star
erzanınki aurora star
6-lakapların hepsi loncaya girildiği zaman lonca ustası tarafından verilir
7-Gray ve erza 4 aydır avatar görevindeydi. Gray casusluk yaparken erza ona dışardan destekliyordu.
8-ayrıca aralarından biri onlara yardım ediyodu. (avatardakilerden)
9- Gray ve erzanın kişilikleri yer değiştirmiştir. şöyle açıklayım erza" nasıl oldu bilmiyorum ama sanki loncadan çıktığımız an sanki birbirimizin kişiliğine büründük eski huyalarımız duruyor ama bu huylar daha baskın grayi bundan önce bu kadar ciddi ve korkutucu görmek neredeyse imkansızdı"(bu laf bu hikyeden bir repliktir)
NOT:Loncada bende dahil birkaç arkadaşım olacak o karakterleri yakında ortaya çıkacaktır.
Şimdilik bu kadar en geç yarına bölümü yayınlarım..bir sorunuz olursa sorun eğerekleyeceğim bir şey olursa bölümlerde eklerim. Diğer bölümde görüşmek üzere.
-melody
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatları Kopan İki Perinin Hikayesi
FantasyBazen herkes gider ama geriye değer verdiğin kişi olan kardeşin kalır Birbirlerine sahip çıkan iki kardeşin hikayesi kanatları kopan iki perinin hikayesi Melody-chan96