Selam minna ve birinci bölümle karşınızdayım. Anlamıyorum her yeni hikayede sanki ilk hikayem gibi heyecanlanıyorum.neyse sizi daha fazla sıkmayım ve bölüme başlayayım. Unutmadan bölümü medyayla okuyun. Bütün bölümü onu dinleyerek yazdım.
***
Gray lucyi kesmek üzere olan adamı (mangayı okuyan bilir) dondurduktan sonra "siz burda ne halt ediyorsunuz." diye sordu. Vicudundaki kara leke silinirken "aurora, night konuşuyor. Büyük bir sorunumuz var. Hayır. Evet. Bilmiyorum ona sor" dedi. sonra elindekini natsuya yollayarak "kulağına götür" dedi. natsu karşıdaki sesi duyunca şok geçirdi. "erza " dedi. Erza "natsu orada neden bulunduğunuzu bilmiyorum ama az önce az daha 4 aylık bir operasyonu mahvediyordunuz." dedi. Gray beni takip edin dedi. delikten atlayıp dışarı çıktı bölgeye geldiklerinde yüzlerce kişi vardı Gray onlara olanları anlattı. Sonra dövüşmeye başladılar. biri tam juviayı arkadan vuracakken yere düştü ve kan kustu. arkadan bir kız gelerek "ups anlaşılan taraf değiştirmişim" dedi pis pis gülerek.
Gray gülerek "tam zamanında" dedi. Mary Dövüşürken "senin dediğini tamamladım. iyi fikirdi."dedi. Savaş sona erdiğinde Erza yanlarına geldi ve gray'e sarıldı "sonunda seni görmeyeli kaç ay oldu "dedi. Gray sarılmasına karşılık vererek "bende seni özledim" dedi. Tam natsu konuşacakken birkaç asker ortaya çıktı "kimse kıpırdamasın tutuklusunuz" dedi. Natsu tam büyü yapmaya başlayacakken Gray öne geçip "yanlış anladınız galiba ben ben endless stars loncası büyücüsü Night Stars buda kız kardeşim aurora stars yaklaşık 4 aydır bu görevdeyiz. Loncamıza 4 ay önce bu iş verildi. Hatta konseyde biliyor." dedi. Baştaki adam çok üzgünüm bay night a-" diye daha sözünü tamamlamadan arkadan tanıdık bir ses "herkesi topayın tutuklayın. Teğmen ne yapıyorsunuz onların hepsi az önce burada yerde olanların hepsini yendiler " dedi. Teğmen "o zaman çok özürdilerim kaptan ve katan "dedi diğerlerinin yanına gidip tutuklamalara katıldı. natsu ve diğerleri iki kaptana şokla bakıyordu. Natsu "gajeel Levy nasıl"dedi
Gray erza ve marry gajeel Levy ve Lily konuşmaya başlamıştı. Konuşma bittikten sonra gajeel rapor yazmaları gerektiğini sonra üçününde eve gidebileceğini söyle di. Levy ise erza ve maryle sohbete dalmıştı. Üçü yanlarına gelince gray "gajeel bi iyilik yapsan 4 aydan beri evde değiliz evi özledik ve hemen dönmek istiyoruz. Biz burada raporu yazsak sonrada size bıraksak zaten birşey olursa dersiniz." Dedi. Gajeel "tamam sorun olmaz" dedi. Gray "a-" diye söze başlamıştı ama natsu sözünü kesip bağırdı "loncası derken ev derken endless starssta neresi night ve aurora derken diye bağırarak Gray yüzüne bile bakmamayı tercih etmişti o günden sonra onu birdaha asla görmek istememişti halada sinirliydi ama genede karşılaşmışlardı. Natsu devam ediyordu "loncayı ye-"diye devam ederken sözleri korkunç bakışlarla yanına gelen erza ile kesilmiş ti gajeel ve Levy aynı anda ellerini yüzüne yaslayarak yandı dediler. Erza "Bu gerçekten seni ilgilendiriyor mu sanane tam olarak neden sana açıklama yapalım sen o-" diye söze başlamıştı ki gray ona dokundu erza ne oldu diye düşünerek ona baktı yüzündeki acıyı gördü dahada sinirlendi Ama sonra başını iki yana sakladığını gördü o an durdu. yapma demek istiyordu.
Gray "hadi şu raporları bitirelim sonra eve dönelim Aurora" dedi. Erza gülümseyerek "haklısın evi özledim. Hemen işi bitirip eve dönelim" dedi. ve ikisi işlerine döndüler.
Gray kendi işi bitmiş gajeel le konuşuyordu. Tam o sırada yanlarına frosch geldi. Gray "frosch senin burada ne işin var rouge nerede " dedi ve onu kucağına aldı. Frosch "rouge geliyor. Ying ve Yang Nerede" dedi. Gray onlar evde bu görev tehlikeli idi onun için zorda olsa ikna ettik onları 4 aydan beri görmüyorum" dedi. Rouge yanlarına gelip frosch u kucağına aldı ve "Gray san nasılsınız "dedi.
Sohbet etmeye başladılar Sting happy ve lector da onlara katılmıştı. Natsu ve geri kalanların tek yapabildiği onları izlemekti.
Sonunda erza ve marry nin işleri bitmişti ve toparlanmışlardı. Gajeel levy happy ve saber grubuyla vedalaştı lar.
Sonra yola çıkacakları zaman Gray "Sting rouge frosch lector bizim loncayı gelin bi ara."dedi ve sonra ekledi "levy gajeel Lily herhalde size söylememe bile gerek yoktur. Herhalde daha öncede dediğim gibi herzaman gelebilir siniz." Dedi.
Vedalaştıktan sonra yola çıktılar.Natsu ise sadece aralarından gidişlerini izlemişti. "Ben ne yaptım böyle" diye mırıldandı.
Selam minna nasılsınız. Söz verdiğim gibi bölümü hemen yayınladım umarım beğenirsiniz. 686 kelime iyi okumalar bu arada demeyi unuttuğum bir şey vardı onu diyim. gray kağıda çizdiği her şeyi yüzde yüz gerçeğe çevire biliyor. Bunu neden dediğimi ileride anlayacaksınız. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatları Kopan İki Perinin Hikayesi
FantasyBazen herkes gider ama geriye değer verdiğin kişi olan kardeşin kalır Birbirlerine sahip çıkan iki kardeşin hikayesi kanatları kopan iki perinin hikayesi Melody-chan96