Hoe Lisa op de aarde is beland

46 7 0
                                    

Lisa leefde de eerste 4 jaar van haar leven zorgeloos op mars. Dus nu denk je vast: hoe de hell is ze dan op aarde beland? Nou dat zal ik je vertellen! Wat je namelijk nog niet over Lisa wist is dat ze verschrikkelijk nieuwsgierig is. En zoals je vast wel weet is er in ieder goed boek een vijand. Dus ook in dit boek. Ik presenteer u: de regenboog-alien-pinguïn-eenhoorns. Een zeer zeldzame soort op mars. Omdat ze zo zeldzaam zijn had Lisa ze nog nooit gezien. Maar toen ze op haar 4e verjaardag buiten ging spelen kwam ze er 1 een tegen. Zijn naam is Jeroen en je moet goed voor hem oppassen! Hij vroeg of Lisa mee ging naar hem om te spelen. Natuurlijk zei de zorgeloze Lisa ja en samen gingen ze naar zijn huis. Het was een reusachtig huis met allemaal dure spullen. Lisa vond het allemaal prachtig totdat ze per ongeluk een vaas kapot liet vallen. Jeroen werd verschrikkelijk boos en veranderde van een jongen naar een boosaardige eenhoorn. Lisa rende naar huis en vertelde gelijk alles aan haar ouders. Die wisten natuurlijk al lang hoe regenboog-alien-pinguïn-eenhoorns waren. Ze wisten wat ze moesten doen: vluchten. Ze pakte al hun spullen en reden op hun getrainde magische eenhoorn naar de aarde. En zo is Lisa dus op aarde gekomen!

Lisa's levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu