Alexis POV
M-am simţit trădat, dar cred, de ce aş exepect orice diferit? El încă celebru, el inca mai are mii de fete care s-ar arunca pe el la un moment dat, el are bani, are şi el obstacole de prieteni. De ce ar avea nevoie de mine? im doar o fată obişnuită. Am fost o prostie să creadă diferite.
Am cedat centura scaunului meu, în timp ce Sami ţinut să-mi dea arată în cauză. "CE!" în final, am cedat.
"IM îngrijorat", a explicat ea, "se pare că într-adevăr trist I havent văzut în acest fel într-o lungă perioadă de timp.. Ai venit doar off de fără speranţă, a învins, trădat. Unde a venit asta?"
am oftat şi uscate ultima lacrimile mele de pe faţa mea şi se uită la ea şi a zis un cuvânt, "Andy".
Ea sa uitat la mine cu simpatie, în timp ce începând cu masina. Am accelerat din parcare, şi în jos pe drumuri lungi de lichidare spre casa ei. L-am sunat mama si ia spus am fost la dormit lui Sami, şi ea mi-a spus că a fost bine, aşa că am închis şi la pus cu capul de scaun: morţi obosit.
Am ajuns în sfârşit la casa Samis şi ea, practic, ma dus din maşină, având în vedere am fost pe jumătate adormit. Odată ce am facut-o in, m-am dus în camera ei şi sa prăbuşit pe patul ei. M-am uitat la ceasul ei de pe perete ... A fost doar 9:00! Wow, ciudat, se simţea mai târziu.
Sami curând a venit după mine care transportă două redbulls şi o pungă de popice acru. Ea a aruncat-mi geanta de popice şi redbulls, "Voi bea atât de aceste şi să mănânce acest sac de popice Dacă beţi numai 1 şi un thatss jumătate amendă.." Ea mi-a ordonat.
M-am aşezat acolo lucrând şi înghiţire, lucrând şi la înghiţire. În cele din urmă am fost terminat şi m-am simtit ... treaz? da, dar am fost, de asemenea, nervozitate, cred ca ea ar putea spune.
"Bine," mi-a zambit, "acum să te scoatem din faptul că starea de spirit, IM iniciating funcţionarea cluburi ..."
"Um ce?" i bîlbîi.
"Tu si cu mine merg la centrul club numit Raz şi tu o să îndeplinească un tip de treabă, şi o să vă distraţi-vă Oh apropo., Mesaje chat pe care dressing." Samis zambit ca un idiot, probabil, imaginându-mă dressing. Mare, acest lucru ar trebui să fie distractiv .... NU!
ANDY POV
"Andy este nesanatos, vă merge în seara asta, dacă vă place sau nu ..." oscilat jixx evident concerened.
Sale a fost 2 ore de la concert, dar am fost încă ghemuit într-o minge de pe patul meu, în tourbus.
"Nu IM nu duce nicăieri ...." i mormăi.
"Păcat, Ha, pentru că doar aşa că nu a putut spune nu, am programat un spectacol la clubul de noapte Sunteţi CANT spate dintr-un spectacol.. Sunt fanii nostri prea importnat pentru noi." Jinxx ranjit, ştiind bine N-am rândul său, în jos fanii mei.
"Oricare ar fi, a face IM arată, să vă stea în out.Nothing şi altceva, în, afară." I-am spus printre dinţi încleştaţi.
"Bine indiferent de Andy, im vrei să ajungi cu o fată." Mormăi el în timp ce mersul pe jos afară pe uşă la suprafaţa principală de tourbus noastre.
M-am trezit gandindu-am avut aproximativ o oră, pentru a obţine împreună un costum spectacol, sau altfel au fost să aleg somthing pentru mine, şi care nu a fost happening.I ieşit potrivi meu Classis, T-shirt negru, blugi negri skinny unii, din metal cizme clip, şi centura mea, piramida alb şi negru. Clasic, a fost ... mă cred.
Mi-am pus lucrurile mele pe fix şi părul meu în mod corespunzător, deoarece tocmai am avut-o tăiate la lungime, că Scout-a placut. Ea a spus şi citez, "A fost doar la cald pentru a rezista scurt." astfel, desigur, am tăiat-l stupid. Dar cred că definiţia mea de scurt este ca o jumatate de inch trecutul urechile mele. Deci, Cred că am ratat mărcii normale, usor.
Odată ce am avut lucruri pe mine, m-am dus la amendă baieti refrigerare. "ANDYS UP!" ţipat CC.
"Da, da, IM treaz din morţi Acum ce club. Suntem la gigging?" L-am întrebat.
"UH Cred ca numele este ..... Razz .." a spus un Jinxx gândire.
Huh, Razz.