Hamuvá égő szívek

131 7 0
                                    

Amy

Levegőért kapkodok. Mintha egy hatalmas szikla nehezedne a melkasomra.

"Lehet már nem látlak többé..."

Zihálok és az izzadság patakokban folyik rólam. A paplanom teljesen átázott.

" Vigyázz magadra... és senkinek se beszélj a ma estéről!"

Nem bírom tovább, felülök, megszabadítva magamat a fejemben lejátszódó rémképektől. Homályos a tegnap este...
Körbe nézek, fogalmam sincs hol vagyok. A falak fehérek, közepétől lefelé olcsó, szürkéskék csempe borítja, ugyan olyan mint ami a padlón van. Két ajtó vezet ki a szobából; az egyik zárva a másik mögül egy WC látszódik ki. A szoba közepén egy kicsi asztal van szemben az ággyal amin feküdtem. Két szék volt az asztal mellett a falon pedig egy TV lógott és épp a Violettát játszották.
Lerántottam magamról a takarót. A régi elnyűtt pizsamám volt rajtam. Ezt nem hiszem el... kórházban vagyok?!!
Miért kerültem ide? Josh szerint ez az egész tök biztonságos volt. És ha ő is itt van? Meg kell keresnem...
Lassan kikeltem az ágyból, ellenőrizve az állapotomat. Semmimse fájt így kirontottam az ajtón és rohanni kezdtem. Lerohantam a lépcsőn majd egy nőbe ütköztem.
- Bocsánat...- magyarázkodtam ő pedig meglepve figyelt engem. Fehér ruhát viselt és kontyba össze volt fogva a haja. Akkor esett le... bizonyára egy nővér.
- Te nem Amy White vagy?- kérdezte.- Neked pihenned kéne!- ragadott karon de elrántottam a kezem.
Rosszallóan nézett rám. Egy ideig farkasszemet néztünk majd fogtam magam és rohantam ahogy csak bírtam. Elkezdett a bizti őröknek kiabálni.
- Hozzák vissza, nem kockáztathatja az egészséget!- utasította az őröket.
Szedtem a lábamat ahogy tudtam. Komolyan úgy éreztem magamat mint egy bűnözőt akit üldöznek a rendőrök. Lehet az is leszek...
Az egyik egyenruhás pasas megragadott hátulról. Próbáltam kiszabadulni a karjai közül de így mégjobban fogott. Aztán minden újra sötét lett...

First Night without YOUWhere stories live. Discover now