İlk Görüş

129 9 3
                                    

Her zamanki gibi yine sıradan bir gündü. Sabah erkenden kalkmış, duşumu almış ve rutin işlerimi tamamlamıştım. Yanıma telefonumu , cüzdanımı ve anahtarımı almıştım. Kapıyı çektim, kilitledim ve asansöre bindim. İşe gidiyordum. Restoranın kapısına gelince derin bir nefes alma ihtiyacı hissettim. Kapıyı açtım ve içeri girdim . Diğer çalışanlara selam verdim ve gözüme önceden görmediğim birisi ilişti. İşte gün, tüm sıradanlığını onu görünce bozmuştu. İlk defa gördüğüm birine göre dikkatimi fazlasıyla çekmişti. Ona baktığımı görmesin diye çevirmiştim hemen kafamı fakat onun da bana baktığını fark etmiştim. Yine de kafamdan değişik olduğum için bakmıştır düşüncesinin geçmesine engel olamadım. Çevresinde kısa saçlı erkek gibi giyinen bir kız pek olmadığından beni çözmeye çalışmıştır. Kafama koymuştum, ismini öğrenecektim ama nasıl? Beni mutlu eden tek şey yan yana çalışıyor olmamızdı. Tanımasam bile hemen yanımdaydı bu sayede tanışma fırsatımız olacaktı. Ben bu tür düşüncelere dalmışken bir anlık dalgınlıkla bıçağı vurdum elime ve birden aklıma bir fikir geldi. Belki de bir fırsattı bu diyerek hemen onun çalıştığı yere yani sağlık kabinine gittim. Pansuman için içeri girdiğimde o yoktu. Hatice Hanımın gür sesiyle ilk defa duymuştum adını. Esma! Pansuman odasına gel hemen demişti. Adını artık biliyordum. Bir kaç dakika sonra Esma odaya gelerek hoş geldiniz diyip bir yandan sargı bezi çıkarırken diğer yandan benimle konuşuyordu. Elimi uzattım ilk dokunuşuydu ellerime titriyordum resmen parmağımı temizledikten sonra Off kötü kesmişsin diye söylenerek kremi sürmeye başladı dilim tutulmuştu sanki konuşmuyordum.
Acıyor mu
Efendim?
Parmağın acıyor mu ?
O an ne dicegimi bilemedim tüm acısı geçmişti adeta kafamı öne eğerek kısık bir sesle çok değil dedim. Parmağımı sardıktan sonra çıktım hemen tekrar bakmak istedim fakat çekindim.
İş yerine geri döndüğümde tüm gün boyunca onu düşündüm elimin acısını eve geldikten sonra hissettim. Çünkü onu görünce unutmuştum acıyı. Bana canımın acısını unuturan bu kadın kimdi? Ne kadar tanıyordum onu?
Bir an önce sabah olsun istiyordum. Onu görecektim bu beni heyecanlandırıyordu. Fakat aklımda ki tek soru ve tek 'endişem ise' Acaba oda benim gibi hissediyor mu heyecanlanıyor mu?
Belki de bunların tek cevabı zamandı.

Bir Transın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin