Bu gün yine uyanır uyanmaz uykulu gözlerle üzerimi giyinip hemen attım kendimi dışarı saate baktım 09:20 sularıydı ve saat tam 10'da onu görecektim. İş yerine yakınlaştıkça daha da heyecanlanıyor ve strese giriyordum. Az sonra iş yerine vardığımda gözlerimi gezdirdim fakat onu göremedim. Saatler geçtikçe hala yoktu acaba tek bir günlük mü çalıştı diye düşüncelere dalarken. Tam o sırada sırtında çantasıyla beraber biri önümden geçti dönüp baktığımda oydu o an içimi bir heyecan kapladı bana bakıp gülümseyerek kafasını salladı. Artık içim rahattı ve kafamdaki bazı soru işaretlerinin kalkmış olmasının verdiği rahatlıkla işime devam ettim.
Bir den bir sesle arkama baktım.
Bakar mısınız?
Tabi buyurunBize 2 porsiyon döner getirirmisiniz?
Tabiki 5 dakikaya hazır!Siparişi verip hemen mutfağa
yöneldim özenli bir şekilde yeşilliğini hazırlamaya koyuldum. İçeriden gelen sipariş hazır sesliyle bir çırpıda tabağı elime alarak mutfaktan ayrıldım az sonra dönerler'i de alarak kabine doğru ilerledim. İçeri'ye girmeden önce kapıy'ı bir kere tıklattım o an gir sesiyle içeri daldım.
Tabağı uzatırken Hatice hanım oo döktürmüşsün Sevgi! Diyerek bir tebessüm etti.
Esma kasaya yönelerek borcumuz? Dedi ve inanın ki o an para almak hiç içimden gelmiyordu fakat işim gereği almak zorundaydım. 15 lira verirseniz yeterli diyerek parayı elinden alıp afiyet olsun dedikten sonra işime tekrar döndüm.
Gülüyor etrafa neşe saçıyordum adeta. İş arkadaşım İpek fark etmiş olmalı ki yanıma gelerek güler yüzlü bir şekilde bakıyorum'da çok enerjiksin bu mutluluğunu neye borçluyuz bakalım? Diye sordu.
O an sadece sustum ama içimden geçenleri söyleyememek bir nebze koymuştu ne yalan söyleyeyim. Hiç diye geveleyerek geçiştirdim. Peki diyerek ekledi bu akşam musaitsen dondurma yemeye gidelim mi? Biraz düşündükten sonra neden olmasın diyerek işe devam ettik. Bir yandan işe devam ederken diğer yandan acaba yemişlermidir? Diye düşünmeye koyuldum boşları alamaya gidecektim derken Hay anasını! Esma bize doğru geliyordu elinde tabaklara hemen önüne koşup kusura bakmayın unuttum diyerek aldım elinden tabakları (oysa her dakika aklımdaydı) tebessüm ederek sorun değil. Elimi yıkıyabilirmiyim? Tabiki buyurun ben yolu göstereyim diyip lavaboya kadar eşlik ettim. Elinize sağlık gerçekten çok güzel olmuştu aslında normalde pek döner sevmem ama Hatice abla okadar övdü ki bende bir tadayım dedim dediği kadar varmış açıkçası dedi gülerek o an benimle sohbet etmek istediğini anladım. Evet ya bizim ustanın dönerini herkes över diye karşılık verdim o zaman sürekli müşterinizim artık dedi. Bende ekleyerek aslında bende sizin sürekli müşteriniz olmak isterdim fakat yaptığınız iş malum ortada derken bir kahkaha patlattı haklısın aman he sana bir şey olmasın dediği an. İçimde kelebekler uçtu adeta birazcıkta utanarak gülümsedim. Kolay gelsin diyerek işine tekrar döndü. Kız tam giderken İpeğin akşam ki teklifi aklıma geldi o an Hay Anasını Avradını! Neden kız'a bu teklifi etmediğim için kendime kızmaya başladım. 5 dakika sonra sağlık kabini'ne doğru ilerleyerek bu sefer rahat bir şekilde içeri girdim.Kolay gelsin şey bi şey demeye geldim dedim utana sıkıla.
Tabi söyle
Bu akşam arkadaşım ile birlikte dondurma yemeğe gidiyoruz gelmek ister misin?
Imm saat kaç'ta?
8 gibi uygun mudur?
Hatice abla'ya sormam gerekiyor diyerek gel beraber izin alalım diyip elimi samimi bir şekilde tutup arka'da kendilerine ayırdıkları bir bölüm'e doğru çekiştirmeye başladı. Ama sen söyle dedi. Hatice abla bu akşam arkadaşlarla dondurma yemeğe gidiyoruz saat 8 gibi esma'da gelebilir mi? Dedim heyecanla cevabı beklerken Hatice abla'da gülerek banada ısmarlarsanız neden olmasın dedi. O an abla sen yeterki iste diyip içeri doğru geçtik Esma ile. İşte bu be! Saat tam 8 gibi alırım seni hazır ol dedim ve işime tekrar döndüm fakat aklım hep onda ve saateydi. İpeğe dönerek Esma'da bizimle gelecek haberin olsun dedim. (Bu arada ipekte kendini kabul etmemiş bir trans erkek) Süper ozaman diyip işe devam ettik. Tüm aklımı başımdan almış gibiydi sıkıcı yorucu geçen hatta bıktığım iş yerine bile sırf onu göreceğim için aşık olmuştum.