Dawno temu ,do miasta grozy zwanego Ravenwood przybył pewien pastor .Jak wiadomo uciekał on z miejscowości zwanej Maplecreek, ponieważ właśnie tam dokonał straszliwej zbrodni .Był on członkiem dawnej sekty ,której członkowie mięli niedługo zostać obdarzeni mocami... do wysysania życia z ludzi. W tym wszystkim był jednak haczyk.... otóż aby otrzymać tą moc od ich Pana Demona Asmodeusa trzeba było, zabić innych członków sekty. Tylko w ten sposób można było mu udowodnić, że zasługuje się na tą moc.
Członkowie sekty "Octo animae infernalis "(osiem piekielnych dusz) starali się jak najszybciej zgładzić swych rywali w drodze do boskiej mocy. Pewnego dnia jeden z nich wpadł na pomysł jak w inny sposób osiągnąć to na czym mu zależy. Zabił i wyssał dusze z wielu ludzi , dzięki czemu potęga Asmodeusa wzrastał z dnia na dzień.Na świecie szerzył się coraz większy chaos, lecz nie mogło to trwać wiecznie. W tym dniu na ziemię stąpił Anioł Rafael.Jego zadaniem było pokonać Asmodeusa oraz żniwiaży (pastorów) przed zawładnięciem całym światem oraz ludzkimi duszami.Rafael postanowił, że zbierze grupkę pozostałych ludzi i przeciwstawi się Asmodeusowi.Demon piekieł został po długiej bitwie pokonany, ale....nie dokońca ponieważ jego moc była wielka, to pozbawienie go życia było, rzeczą wprost niewykonalną . Postanowił więc przekazać część swej mocy każdemu żniwiażowi,aby oni mogli dalej dokonywać zbrodni i pomóc odzyskać mu jego potęgę.Przedmiotem , który pomagał tego dokonać był sztylet .Asmodeus przekazał go jednemu z członków sekty i powiedział ....
-Jeśli jeden z was ma otrzymać sztylet, ale musicie wybrać jednego z was.
Oczywiście każdy chciał go dostać, dlatego żniwiaże zaczęli się po kolei pozbywać swojej konkurencji przez co wielu z nich zginęło .Ilu z nich przetrwało? to dobre pytanie .....Na tym kończy się pierwsza część mojego opowiadania mam nadzieję, że się wam spodoba rozdział drugi już w piątek
CZYTASZ
Enigmatis Mgły Ravenwood
ParanormalRozdział 1 Początek Historii Dawno temu ,do miasta grozy zwanego Ravenwood przybył pewien pastor .Jak wiadomo uciekał on z miejscowości zwanej Maplecreek, ponieważ właśnie tam dokonał straszliwej zbrodni .Był on członkiem dawnej sekty ,której cz...