Oricine își dorește sa știe sa danseze,am dreptate?
Așa este si.in cazul meu.
Ma numesc Nina,an 20 de ani,ochii albastri,parul saten spre blond,si buze rozali.
Mereu am fost îndrăgostită de dans dar nu am urmat nici un curs.
Iar acum ca pot vreau sa fac acest lucru.
Am găsit pe.o pagina de internet faptul ca se cauda dansatori pentru o școală de dans.
Iar eu fiind nebună am sunat,am vorbit,iar peste 2 zile am dat castingul iar spre fericirea mea am.fost acceptată.
Acum ma aflu in sala de dans gigantică,fiind îmbrăcată intr o pereche de pantaloni negri lungi,si un maieu scurt alb pe sub sutienul meu de culoarea negru,iar in picioare o pereche de supra aurii.
Sunt scoasă din gândurile mele de catre proful care intră in sală,iar in spatele lui restul elevilor.
Ne aliniem apoi il aud spunând.
-"Ma numesc Justin Bieber,am 22 de ani si voi.fi profesorul vostru de dans pe.parcursul celor 9 luni in care vom fi.un colectiv. Acum vreau sa va prezentați fiecare.
Incep fiecare sa se prezinte suntem in jur de 29 de elevi ,30 cu proful.
Ajungând la mine am început sa ma prezint.
-ma numesc Nina Thomson,am 20 de ani.
-acum am o.întrebare pentru voi.
De ce va pasionează dansul? Si vreau ca primul care raspunde sa fie Nina .
-cred ca nu înțelegeți. Eu nu sunt pasionată de dans,eu sunt îndrăgostită de dans. Pentru ca prin dans pot sa imi exprim fiecare sentiment,nu trebuie sa vorbesc.
Stiu ca unii.ma consideră nebună,dar lăsați-ma sa va contrazic. Am.fost,sunt si voi fi mereu îndrăgostită de dans. Iar numeni dintre voi.nu imi poate lua această pasiune.
După ce restul colegilor si au expus parerile,am.incercat sa ne cunoaștem mai bine.
M am împrietenit cu o fată pe nume Ana,încă una Criss, si un băiat pe nume Nik, si altul Andre.
Ana era impreuna cu Nik,iar Criss eea cu Andre.
Sunt tipi chiar de treaba.
Suntem intrerupti din conversația noastră de către prof care ne spune urmatoarele.
-Bun,acum că ne-am cunoscut mai bine,vreau sa va spun ca peste 3 luni,dacă reusim vom participa la un concurs de dans.
Acum voi ați mai dansat nu?
-daaaaa,spun toti mai puțin eu.
-daca da,atunci vreau ca vinerea asta pentru ca noi avem repetițiile de 3 ori pe saptamana adică lunea,miercurea si vinerea.
Acum sa revenim,vreau ca vineri sa va întâlniți toți in sala asta iar împreună sa compuneti o coregrafie,dar nu contează piesa.
Ne-am înțeles?
-daaaa.
După acest mic anunț,am fost lăsați sa plecăm acasă pentru ca ora s a terminat.
Imi iau repede lucrurile,le asez in geanta,si mă îndrept spre ieșire.
Însă cand sa ies,Justin m a oprit.
-de ce atunci cand am intrebat daca ați mai dansat,nu ai zis nimic?
-pentru ca eu nu am dansat acest tip de dans,cand eram mică am facut 5 ani de balet.
-interesant.
-acum ca v-am lămurit pot sa plec?
-da.
Am.ieșit din sala de dans,m am urcat in.frumoasa mea mașina un Ferrari TuNero negru mat.
Ajung acasă in doar câteva minute,cobor jos si ma îndrept spre casa.
Intru in bucatarie,unde vad pe frigider un bilețel mov.
"Draga mea Nina,eu am plecat până la Paris pentru o prezentare de moda. Ajung peste 1 lună pentru ca mai am treabă de rezolvat.
Ai mâncare in frigider,cardurile sunt pline cu bani,iar dacă vrei poți sa îți aduci prietenii.
Cu drag,mama****.Minunat sunt singură 1 lună,ceva obișnuit.
Mama,mea este creatoare de modă,fiind mai.mult plecată,decât s fie acasă,dar m am obișnuit.
Telefonul începe sa sune,văzând ca este Ana
-Nina,cum facem cu coregrafia de grup pe care ne a dat o profu?.
-Ce ati spune dacă ne am întâlni maine toți in sala de dansuri avand in vedere ca mâine este marți si domn profesor nu este acolo,ne punem de acord si începem sa lucram la ea.?
-bine,ii anunț eu pe restul.
-bine pa,te pup.
-pa si eu te pup.
După ce termen de vorbit,ma așez la masă si o sun pe mama.
-alo,mama?
-hei draga mea ce faci ?
-bine,tu?
-ocupată.
-atunci te las.
-o sa te mai sun maine,dacă pot.
Sa ai grijă de tine,sa mănânci si sa ști ca ai cardurile pline cu bani.
-bine te iubesc.
-si eu.
După minunata conversatie cu mama,mănânc pentru ca muream de foame,apoi urc in camera mea.
Imi aleg o.pereche de pantaloni scurți de pijama si o bustiere mova de la Nike.
După minunatul duș revigorant ma imbrac cu hainele alese,ma pun in.pat nu.înainte de a imi pune telefonul la încărcat,apoi ma pun in pat pentru a dormi.
CITEȘTI
Proful.de Dans
FanfictionOricine își dorește sa știe sa danseze? Nu e asa? Asa.este si in cazul Ninei,vrea sa învețe. Iar cu ajutorul profesorului ei.minunat va învață. Insa in timp amândoi ajung la concluzia ca se iubesc. Dar vor fi ei.împreună?