3

303 18 7
                                    

(Nina)

Ajungem.imediat la Justin acasă iar cum intru ma arunc efectiv pe canapea fiind obosită dupa lecțiile de dans predate de iubitul meu. Ador sa spun.asta.



Dupa ce luam impreuna cina pregătită de doamna Ana,bucătăreasa in vârstă de 55 de ani,urcam sus in dormitor.
(Nu va mai gânditi la proști nebunilor nu au facut nimic.încă..) :-)

Ies.fin duș înfășurată într un prosop alb si moale.
Vreau sa ma schimb dar constat ce nu am cu ce.
-Justiiiinnnnnnn.
-Daaaaaaaaaaa.
-Nu am cu ce sa ma.îmbrac.
-Vin acum.
In 2 minute vine cu cea mai mare viteza.in camera.
Scoate din dulap un.tricou mai.lung care imi ajunge până la.jumătatea coapselor si.o pereche de boxeri roșii.

-E bine?
-Da.
Pleacă din camera,ma schimb si ma pun in.pat. mie somn si vreun sa " trag" un pui de somn.


















(Justin)

Stau on bucătărie si discut cu doamna Ana. Este o femeia de treabă,este ca si mama mea.
-Ce simți pentru Nina,Justin?
-Nu.pot exprima in cuvinte doamna Ana,o.iubesc,o ador,vreau sa o stiu lângă mine 24/24 ,sa o ating,sa o sărut,sa o protejez. Este a mea si nu o impart cu nimeni.
Nina este iubita mea si asa va fi mereu.

-Ea ce face?
-Nu știu,a facut dus,i-am dat haine sa se schimbe si am iesit pentru a nu se simți incomod.
-Hmm,cear fi daca te ai duce la ea sa vezi ce face?
-Bine.
Plec sus pentru că sunt curios sa vad ce face Nina.
Deschid.încet ușa,iar in pat vad o fata cu parul vâlvoi întins pe pernă,si ghemuita de zici ca este un mic ghemotoc de blană.
Este un pisoi asa cum.o alint eu.

Ma.duc jos ii.spun doamnei Ana,ca doarme apoi urc si eu sus.
Ma dezbrac incet pentru a nu o.trezi,rămân.in boxeri si ma pun.in.pat lângă ea.
O trag mai aproape de mine,ca ea sa se întoarcă,sa ma ia in.brațe si sa isi puna capul.me pieptul.meu.
O sărut ușor pe frunte,apoi ii șoptesc.
-Noapte bună iubita mea!
-Noapte bună iubitul meu!

















HEI era ora 02:56 dimineața iar eu scriam acest capitol.
Sper sa va placă si dacă da sper sa lăsați o.amarata de steluță si.poate si un comm.
Din nou daca nu va place cartea lasa ti com si va fi ștearsă nu e greu deloc.
Atat am avut de spus.
Va pup!!! :-)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Proful.de DansUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum