Orada bir süre sohbet ettik birbirimizi baya özlemiştik. Ertesi sabah selectıre cakesine kahvaltı etmeye gittik. James çok üzgün görülüyordu . Sordum ona ;
- James tatlım iyi misin ? Diye sordum .
- James : bu sabah çok kötü bir haber aldım
- nedir bu James ? beni meraklandırma.
- bu sabah annem aradı ve babamın kalp krizi geçirdiğini söyledi .
- ne !! Nasıl olur bu james .
Babam ben New York ' a geldiğimden beri bana çok öfkeliydi zaten bugün buraya sana bunu söylemek için geldim. Merry çok üzgünüm ama benim dönmem gerek ve bir daha da dönemem o benim babam ben ona böyle bir rest çekemem üzgünüm sevgilim bizim aşkımız tekrar birleşicek bunu hiç bir zaman unutma kendine iyi bak Hoşçakal .James gittiğinden beri kendimi çok yanlız ve kalbim kırık hissediyordum. Bütün gün yatağımdan çıkmamaya başlamıştım yani resmen bir depresyona girmiştim, her gün çikolata yiyip kendimi mutlu etmeye çalışıyordum ama o kalp kırığını düzeltecek bir şey bile bulamadım neyse ki akşam oldu ve yatağıma girip yattım artık bunalımdan zatüre olmuştum. Neyseki Güneş'in doğmasıyla yeni bir güne başladım. Kendimi çok bitkin hissediyordum ama güçlü bir kız olacağıma söz vermiştim, üstümü giyip okula gittim . Okulda sarrah ve kate ile okul ' un kafateryasına oturup dertlerimi paylaşmaya başladım. Bu akşam eve gittiğimde internetten hemen bir vize aldım ve İNGİLTERE ' ye gitmeye karar verdim. Akşam İNGİLTERE için bavulumu hazırlamaya başladım . Sabah saat 7:30 da havaalanındaydım ne yazık ki uçağı kaçırdım.
- hay Allah Buda benim şansım herhalde .
Hemen havaalanı Müdürü'nün odasına gittim .
- merhaba şuanda benim ingiltereye gitmem gerek acaba uçak kalktımı ?
Havaalanı müdürü : üzgünüm hanımefendi ingiltere Uçağımız kalkmıştır
- nasıl olur bu!!
Havaalanı müdürü : hanımefendi isterseniz İstanbul'a Uçağımız saat 8:10 da kalkacak onun ile değiştirmek istermisiniz ?Havaalanı Müdürü'nün dediğini düşündüm İstanbul'a gitsem eski aşk kitabımı açmak istemem. Ama bence bir yandan da bu Fırsatı kaçırmamalıyım diye düşündüm. Her zaman kalbimin sesini dinlemeliyim.
- pekala.
Sonunda İstanbul'a ayak bastım . Artık bir otele yerleşmem gerek. Neyseki en yakın arkadaşım beni otele yerleştirdi. İstanbul'a daha yeni geldiğim için dillerini zor anlıyordum hemen bir kursa başladım . Maalesef kıyafetlerimin bir kısmını New York ta Unuttuğum için çok kıyafetim yoktu arkadaşım Melis ile beraber alışverişe çıktık aynı zamanda biraz da kafa dağıttık tabi. Sonra otele geldik ve kıyafetlerimi yerleştirdim sonra Yemeğe indim. Yemekten sonra canım çok sıkıldı ve biraz Gulhane parkına Yürüyüşe gittim. Ve bir de ne görüyimki James.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ AŞK
RomanceHerkese merhaba wattpad'a yeni üye oldum umarım yazdığım hikayeyi beğenirsiniz ☺️☺️