Saptamana asta...
Luni...
Sofia...
Impreuna cu caietele,
Cartile,
Ghiozdanul,
Si un stilou...
Vor merge pe un teritoriu nou unde Sofia va capata informatii noi.
Unica si neînlocuita închisoare...
SCOALA
*sunet de clopotel*
Sofia intra pe teritoriu nou unde va cunoaste noi fiinte cu care avea sa vorbeasca. Va fi eleva noua care va trebuii sa se prezinte in fata clasei. Ea nu isi stie numele adevarat ci doar cel de cod, acela fiind...Bombonica 001.
Sofia impreuna cu mama ei intra pe teritoriul nou unde se aflau soldatii si conducatorul lor. Pe tabla erau scrise informatii sub acoperire cum ar fi : Ana are mere.
Sofia se uita cu o privire de parca ar fi inteles ca a nimerit intr-o clasa in care copii si profesoara erau agenti secreti.
~In mintea Sofiei~
-Aici agent bombonica 001, am intrat in cuib, repet, am intrat in cuib.
-Ok bombonica 001, spune-ne ce se afla in jurul tau.
-Sunt bancile in care agentii amatori isi tin armele laser ( stiloul) ,cartile cu misiunile lor ( manualul de limba romana) , informatii despre inamicii lor ( manualul de matematica). Am dat peste un agent care se da drept profesoara si pe tabla par scrise niste informatii pe care doar ei le stiu.
-Ok, poti sa-mi spui ce scrie pe tabla?
-Normal ca nu, am 5 ani. Stai ca imi intreb servitoarea ( mama sa).
-Okay, am aflat ce scrie pe tabla, Ana are mere, repet, Ana are mere.
-Oh nu, e mai rau decat credeam...okay stai in misiune o sa iti spun ce sa faci.In timp ce mama Sofiei statea de vorba cu profesoara, Sofia privea fiecare copil suspicios in timp ce se ducea in banca sa.
CITEȘTI
Obsedată Dupa Bomboane!
HumorSofia este o fetita de 5 ani care a inceput sa manance bombone si chiar sa ameninte lumea din cauza bomboanelor. Comedie