Ο Αχιλλέας έμαθε οτι η Ελενα πήγε στην Γαλλια δυο μερες αφου είχε φύγει.Ενιωσε κατεστραμενος,γιατι οχι μονο εχασε τον έρωτα του την Ελενα αλλα έμαθε και πως η αδερφή του που επιτέλους θα έβγαινε απο εκείνο το άθλιο νοσοκομείο θα χρειαζόταν να χρησιμοποιεί αναπηρικό καροτσάκι..
Την Ελενα δεν θα μπορούσε ποτε να την βρει,γιατι κανεις δεν του επέτρεπε να μάθει που πηγε..το μονο που ήξερε ηταν οτι ηταν στο εξωτερικό-μα και να μάθεναι δεν θα ωφελλουσε πουθενα γιατι τι θα μπορούσε να κανει;Να παει να την βρει;Μονος του δεν γινόταν,και η οικογένεια του είχε ηδη αρκετα προβλήματα και τώρα σιν το πρόβλημα της Ροδιας που έμεινε ανάπηρη.Δεν μπορούσε να την αφησει..θα πρεπε να μείνει δυνατός για την αδερφή του μα έδωσε υπόσχεση στον εαυτό του να ψάξει για την Ελενα.
Φυσικα το πρώτο πράγμα που εκανε ηταν να παραιτηθεί απο εκείνη την καταραμένη σχολή.Ουτως η αλλως το τελευταίο που τον ενοιαζε αυτη τη στιγμη ηταν ο χορός..οχι πως θα τα παρατουσε-εξάλλου ηταν το όνειρο του- απλα χρειαζόταν ενα διάλειμμα..Elena's POV
7 χρόνια.
Έχουν περασει εφτα χρονια απο τοτε που έφυγα απο την Ελλάδα και τώρα ειμαι έτοιμη να γυρίσω για επαγγελματικούς λόγους μα πρώτα θα σας πω τι εγινε αυτα τα χρονια..Κατάφερα με κόπο και προσπάθεια δική μου και των γονιών μου να κανω το όνειρο μου πραγματικότητα..να χορεύω.Εχοντας σπουδάσει στα καλυτερα καλλιτεχνικά σχολεία της Γαλλίας και έχοντας κερδίσει άπειρα πτυχία και διαγωνισμούς χορού ειχα γίνει πια πολυ γνωστή σε όλη την Ευρώπη.Αρκετοι καλλιτέχνες με ζητούσαν στα βιντεο κλιπ τους,πολλες καλές σχολές χορού και σχολεία για να διδάξω,αγώνες για να παρευρίσκομαι ως κριτής μεχρι και για πασαρέλες η οποιαδήποτε εκδήλωση μπορειτε να φανταστητε
Ειμαι η είκοσιπενταχρονη κοπέλα φαινομενο ονόματι Bella..
Ναι Μπελα!Αυτο ηταν το καλλιτεχνικό μου ονομα.Ετσι ήμουν γνωστή σε ολους πια.Το ονομα βγήκε τυχαία.Στην πρωτη σχολή χορού που πηγα στην γαλλια ο καθηγητής μου ήταν Ιταλός και τόνιζε συνέχεια το ποσο ομορφη με εβρισκε(γιατι σε αντίθεση με τις υπολοιπες το σωμα μου δεν ηταν γεμάτο μυς,αλλα ειχα και εχω όμορφες ζουμερες καμπύλες και ενα γλυκό πρόσωπο) και αφου με φώναζε συνέχεια Bella( ομορφη στα ιταλικά) ε και εγινε πια συνήθειο και ολοι με φώναζαν Μπελα.Ετσι βγήκε το υποκοριστικό μου..
Βέβαια μαζί με το ονομα μου άλλαξε και ο χαρακτήρας μου..δεν ήμουν πια η παλια καλή γλυκιά ντροπαλή Ελενα.Τωρα πια ειμαι δυναμική,δίνω στον καθένα οτι του αξίζει και λεω παντα αυτο που πιστευω.Δεν ανοίγομαι εύκολα πια-ποσο εύκολα μπορει εξάλλου να ανοιχτεί ξανά ένας πληγωμένος άνθρωπος-και ειμαι καχύποπτα για τους πάντες.Δεν αφήνομαι και λατρευω την διασκέδαση.Εχω μεχρι στιγμής μια σχεση,την οποία διατηρρω μεχρι και σήμερα με τον Πωλ.Ο Πωλ ειναι μάνατζερ μου και ειμαι μαζί του απο τοτε που ξεκίνησε να ειναι μάνατζερ μου δηλαδή τρια χρονια πριν.Αυτος με βλέπει ως μια πολυ σοβαρή σχεση και μου λεει συνέχεια ποσο ερωτευμένος ειναι μαζί μου.Εγω παρολαυτα συνεχίζω να μην αφήνομαι και ίσως τον κόβω και λιγο μερικές φορες..μου ειναι πολυ δύσκολο να εμπιστευτω εξαιτίας αυτού..
Αλλα εντάξει δεν μπορω να πω πως του κρατάω ακομη κακιά,αυτο θα ταν εντελώς ανώριμο.Απλα η προδοσία του ειναι ο λόγος που σήμερα δεν μπορω να συναναστραφω εύκολα με κάποιον
Κάποιες φορες αναρωτιέμαι τι να κανει,αν με σκέφτηκε ποτε μετα απο αυτο που συνέβη,αν ηταν όντως μια παρεξήγηση αλλα γρηγορα διώχνω τις σκέψεις απο το μυαλό μουΚαι αλλάζοντας θέμα όσο περίεργο και αν ακουστεί ειμαι ακομη κολλητή με την Αναστασια και την Σωτηρια!Ναι εκείνες οι δυο υπέροχες κοπέλες που άφησα πίσω στην Ελλάδα,εκείνες που στάθηκαν διπλα μου στα δύσκολα..εκείνες!Δεν έχασα ποτε επαφή μαζί τους!
Α και..η κυρία Χρύσα;!
Θυμάστε εκείνη την καταπληκτική δασκάλα χιπχοπ που ειχα και στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα;
Λοιπον ειμαστε συγχορευτριες και παρα πολυ καλές φίλες!Η μαλλον πραγματικές φίλες!Ποτε δεν πίστευα οτι θα μπορούσε να συμβεί κατι τετοιο αλλα να που συνέβη!Λοιπον πιο πανω ανέφερα οτι θα χρειαστεί να επιστρέψω στην Ελλάδα για επαγγελματικούς λόγους.Ενα ανερχόμενο αστέρι-τραγουδιστής της Αμερικής-θελει να γυρίσει το βιντεο κλιπ του νέου του single στην Σαντορίνη με τις παραλίες και το καταπληκτικό τοπίο.Και θέλουν εμένα και την Χρύσα στο βιντεο κλιπ.Θα συνεργαστούμε με εναν διάσημο Ελληνα χορευτη αλλα δεν έχουμε μάθει ακομα ποιον,θα ειναι έκπληξη.
Αυριο πετάμε Ελλάδα και τώρα κοιμάμαι με την Χρύσα Σπιτι μου.Τα πραγματα μας ειναι ολα έτοιμα και τώρα ξεκουράζομαςτε για το μεγαλο ταξίδι που μας περιμένει αυριο.Για να δούμε λοιπον τι εκπλήξεις θα μας επιφυλάσσει η Ελλάδα σκέφτηκα και άφησα ενα πικρό πνιχτα γέλιο ξυπνώντας την Χρύσα αφου θυμηθηκα τι έκπληξη με βρήκε την προηγούμενη φορα..
Χρ:Τι σκατα Ελενα ειναι μια τα χαράματα!Δεν θα ξυπνάς αυριο..
Ελ:Πφφ εχεις δίκιο Καληνυχτα Λοιπον!
Χρ:Όνειρα γλυκα μου ειπε καθώς χασμουριωτανΈκλεισα λοιπον και γω τα ματια μου αφήνοντας τον εαυτό μου να βυθιστεί σε εναν γλυκό ύπνο..
< φωτογραφία πανω η Ελενα ;)
Nα και το επόμενο κεφάλαιο!
Πολλες εξελίξεις,πολλες πληροφοριες!Τι έκπληξη λέτε να συναντήσει η Ελενα στην Ελλάδα; :3Φιλία πολλα μεχρι το επόμενο
-lucydove
ESTÁS LEYENDO
MY hip-hop boy
Novela JuvenilΕλενα:ήσυχο κορίτσι,β λυκείου,φοραει ωραία αλλα οχι προκλητικα ρούχα,παίρνει καλούς βαθμους.Εχει ξανθιά μακρυά μαλλιά γαλάζια ματιά ειναι κοντουλα και λεπτη με καμπύλες αλλα σφιχτό σώμα Αχιλλέας:ο "player" του σχολείου παιρνει μέτριους βαθμούς .Ει...