Ahoj, jmenuji se Selena a je mi 17.Jsem členka nejlepšího gangu v zemi .Naše rodina je mafiánská.Ve škole jsem celkem oblíbená ale taky mám výborný prospěch.Kluci z naší školy jsou idioti, myslí si že když jim vleze každá do postele, že nebudu vyjímkou.No prostě nadržený prasata.
,,Sel!!"Zakřičí Alex když se zrovna chystám na dnešní akci.Musím si oblíct to co většinou.Černy kožený uply kalhoty,černý top pod prsa a koženou bundu.Za kalhoty si strčím pistol a hodně výrazně se namaluju.Musí tam patřit i rudá rtěnka a sejdu dolů.
,,No do prdele!!"Zakleje Ben když scházím.Podívám se na jeho rozkrok a zasměju se.
,,Měl by ses ovládat Beníku."Ben je sexy ale není to můj typ.Když se podívám na ostatní kluky není to o nic moc lepší.Můj táta přijde a když vidí jejich rozkroky tak zrudne vzteky.
,,Jestli na ní někdy sáhnete tak si už nikdy nezašukáte.Je to jasný?!!"Všichni jen zaraženě přikývnou a táta se začne smát.
,,Kdyby jste se viděli! "Rozesměje se znova.Vyjdu ze dveří po tátovi a jelikož mám ty kalhoty tak se jen ozve Uuuuuu ze zadu.Uchechtnu se a jdu do svého auta.Ano každý z našeho gangu má svoje auto, ale všechny jsou stejné.
,,Takže náš plán zní:Sel ty je zabavíš natolik, že tam prostě příjdem a zabijem je.Kluci nesmíte střelit vedle.Selena by mohla byt namáčklá u nich.Je všem všechno jasné?"Ozve se táta z vysílačky. Všichni to odsouhlasí a my zastavujeme.Vystoupim z auta jako první a jdu k velkému domu.Otevře mi celkem dost sexy kluk tak v mém věku. Na nic nečekám a vrhnu se k němu.Namáčknu se na něj hlavně tak aby byl rozkrokem u mého. Začnu ho líbat, musím přiznat že líbat opravdu umí.
,,Je někdo doma?"Říkám mezi polibky.Nejlepší způsob na získávání informací.
,,Ne neboj babe."Do prdele co ted? Dovnitř vrazijou kluci.Já se odtáhnu a utíkám z domu.
,,Dělejte nikdo není doma!!!"Zařvala jsem když jsem kolem nich procházela.Všichni jseme hned utekli.Kdyby jsme zabili jen jednoho, ostatní by měli podezření a odstěhovali by se.Ten kluk byl celkem sexy....
ČTEŠ
Justin Bieber Loves Me!
FanfictionSelena je obyčejná holka až na pár věcí. Její otec je nejlepší mafián v zemi a jeho dcera mu samozřejmě pomáhá. Justin je king školy.Měl snad každou na škole až na pár výjimek.Má úžasnou rodinu a kamarády. Taky je v jednou z gangů....