Nechte mě prosím...

1.2K 29 7
                                    

Flashback:

,,Sally, kdepak jsi?" Už zase. Zase to chtějí udělat. Moji rodiče. Nevím zda se takovým sviním dá říkat rodiče. ,,Tady jsi" vytáhl mě můj otec ze skříně. Hodil mě na postel a zavolal matku, že už mě našel. Pak se oba svlékli do naha a mě taky svlékli věci. Otec si ho chvíly honil a pak ho do mě nemilosrdně vrazil. ,,Nechte mě prosím, hrozně to bolí." Ale najednou mi matka dala svojí píču před pusu a řekla, ať jí vylížu jak nejlíp to umím. ,,Ale mně je 12" řekla jsem a začala jsem brečet. Ale mé matce to bylo očividně jedno a dala mi svou chlupatou píču na pusu a já chtě, nechtě musela lízat. Když skončili oblékli se a než odešli, tak mi otec vrazil takovou facku, že jsem viděla všechny svatý. ,,Proč jsem dostala facku?" zeptala jsem se a začala jsem brečet. ,,Za to, že jsi se schovala ty mrcho malá. Jo a těš se na zítra." Řekl a odešel. Já jsem se rozbrečela ještě víc  pochvíly jsem usnula. Ráno mě vzbudil otec a hned mi vrazil svýho ptáka do pusy. Když se udělal řekl mi ať vypadnu do školy. Tak jsem si vzala věci a šla jsem. Když jsem odpoledne přišla ze školy doma na mě čekali. Oba. Nazí. Znásilnili mě a pak mě i zmlátili. Otec mi dal pěstí a matka mě kopla o břicha. Potom mě svázali a hodili do auta. Přijeli jsme do celkem zalidněné oblasti. Otec mě rozvázal a hodil mě nahou na zem. Potom naskočili do auta a zbaběle ujeli. Já neměla vůbec sílu. Po asi 10 minutách ke mně přiběhl postarší muž s s manželkou a zavolali policii. Když přijela policie byla jsem odvezena do nemocnice. V nemocnici byl doktor a sestřička a ptali se mě co se stalo  a namísto odpovědi jsem se rozbrečela. Začali mě tedy ošetřovat. Měla jsem zlomenou nohu a ruku. Potom si mě tam ještě čtyři dny nechali. Když mě měli propouštět přišla krásná  mladá paní a ta mě odvezla do děcáku.  Všechny děti mi na sádry šahaly a hrozně se jim to líbilo. A byla tam jedna super holka. Bylo jí 13 hned jsme se skamarádili.  Jmenuje se Sandra. Asi po 3 dnech pobytu v děcáku za mnou přišla jedna z našich hlídajících. ,,Sally máš návštěvu". Šla jsem tedy do místnosti s naší hlíd. a tam byli moji zasraní rodiče. ,, Tak já vám nechám trochu soukromí" řekla paní. ,, Ne budete tu se mnou prosím?"  Paní se zarazila a nakonec tam byla  se mnou. ,,Kde  jsi byla?" řekli oba dva. ,, To vás nemusí zajímat" odsekla jsem. ,,Notak Sally. Nemluv tak s rodičema". ,, Budu, oni jsou ty největší svině na světě. Když dokážou dennodenně znásilňovat svou 12letou dceru". Jak to rodiče uslyšeli rychle zdrhli. Paní hlíd. zavolala policii. Asi po půl hodině, když jsme seděli Se Sandrou a kreslili jsme, tak přišla paní hlíd. a řekla, že rodiče se vybourali a nepřežili. Já jsem jen pokrčila rameny a řekla, že jim to patří.  

Znásilněná (ex) děvkaKde žijí příběhy. Začni objevovat