chapter 1

192 15 13
                                    

   firdous and sabir's wedding announcement !
aisha's pov:-
ufffff Yah khudhayaaa yeh larki my mom came shouting in my room . mamaa kiya hogaya ab abdullah ney kiya kar diya ?
abdullah ney kush nai kiya my mom answered me . amna ka room dekha hai ?
my mom questioned me.
mama 10 saalo sey dekhti ahrhi ho yani jab sey yaha shift huwiay hai "i answered my mom"menu teh teray gatiya mazak kadhi wi samaj vich nai anay . i giggled at that.....
mamaaaaaa mai room saff kardeyti ho ap tention kiyu layti hai mai he tau bachpan sey uska khayal rakah hai mera he farz hai mai uski sari zarooratay puri karo and uska sara kaam karo jaisey woh mera karti hai ap tention please na lay ....................
beta bt tention ki nai tau kis chiz ki bt hai ab woh bari ho chuki hai usko tora tau khayal hona chaye ab malls mai jana and yeh sari larko jaisi awaragardi karna  tau band karwani paray ge uski and tum bhi bari ho chuki ho tumari shadi ho gaye tau uskay sar per kaam ka kitnaa boojh per chaye ga tum kudh batao woh abhi seekay gee tau badh mai jakar apna sasural sambalayge .
Mama apki bt tau bilkul theek hai "i said while holding my mom's hand  laykin mama abhi woh sirf 20 ki hai uska haq hai goomna phir na mai jab uski jitni thi mai itna nai goomi kiyu kay humaray halatt kush theek nai thay and mama bt uskay maturity ki hai tau woh us mai waqt kay sath ahjayege In'Sha'Allah. ap pleasee tention bilkul na lay usko apka bohat khayal and and papa ka bhi woh ap logo sey itnaa pyarr karti hai ap log soch bhi nai saktey raat ko bhi ap logo ki he bataye karti hai woh eh dafa tau usney mujy kaha bhi tha kay aisha teri jab shadi ho jayegee tau mera goomna phirna teh band he hojana hai."i laughed at that" .
aisha my mom said with a precious smile . allah pak tum dono ko duniya jahan ki kamiyabi ata farmaye aur apney apney ghar waliyoo ho jao isey pehlay menu yah teray papa nu kush hojaye ''mom said dropping her tears from her eyes"
yah allahhhh mamaaa ap aisi bataye kiyuu karti hai jab tak mai yah amna yah abdullah hai apko kush nai honey dey humney okay ab no discussions please.
and mainey shadi bhi itni jaldi nai kari abhi tau bachi ho i said this holding my mom's hand on my head .dekhli aisha firdous kay badh teri he bari honey wali hai mera dil kehrha hai "my mom said"Ahmm Ahmmm discussion over hogaye hai mama .acha mama mai bahar jarhi ho shopping karney amna kay sath woh ati he hoge mujy pickup karney humney shadi ki tori shopping karni hai and firdous api kay liye gifts bhi layne hai .beta abdullah ko laykar jana "my mom said"
mama woh puray mall mai shorrr macha deyga.
aisha amna sambhalayge naa my mom answered me
hmmmm aisha amna sambhalayge amna sambhalayge i said taking 2twise long breaths. Yah allah drama band kar kuriyee "my mom said" ..
i laughed and ran way to change my cloths.
.....
Amna's pov:-
daaam its so cold ughhh and this phone yah allah help me from this situation... i called noor aka my bestie .
noor:heloo france ki queen kaha gayaab ho 2weeks sey i am missing uh tu skype per bhi online nai aye mainey bt karni thi yarrrr
Amna: na salaam na dua hainn madamm
noor: Asalamo alikum va rehmatullah he barakatuuu
Amna: wallaikum salam "i said while giggling" yarr i am so sorry pakistan sey mehman ahrhy hai tau isliye bohat busy ho firdous api ki shadi bhi hai next month
noor: rehn de rehn de teray sab bhaney menu maloom hai wait firdous api ki shadi really ?
Amna: nai nai mazak karhi ho.'i said with a duhh expresstion"
noor: kamini mazak na kar pleasee bata seriously kab kider hoge?
Amna: allah meri tauba hanji horhi hai shadi next month in houston cause sabir bhai lives there and firdous api yaha ayege france mai then hum sab houston jayegay. inshallah 'i said while laughing'
noor: yarr menu yakin nai hora si ki kara ? chal ab hasna band kar or online ah skype teh.
Amna: wait no mai nai ah sakti actaully aisha kay sath mall jarhi ho tau nai ahsakti online i am so soorrrryyyy jaan samaja janu
Noor: chal chal ziyadh romantic na ho ab. chal bye
Amna: lo jee romace ki bt kon karha hai "i said with a smirk" bye ...........
...........
aisha's pov:-
hmm yeh larki kab ayege ~talking to my self~ "ding dong" .......... i heared the door bell and went and open it. asalamo alaikum janab sukar hai ap ahgaye fursat milgaye ghar aney ki..ohhh hooo meri pyarii behaniyaaa kiyuu gussa horhi hoo mai noor ki waja sey dair sey aye rastay mai call ahgaye thi 'amna said' .. tau ghar ahkar bt karlayti  'i said' aisha rastey mai phone aya tau ghar ahkar phone mtlb kiya "amna said with a weired expresstion' .leh teh meri vi bt ho jatii isliye bolrhi thi pagal 'i said by taping on her head'
ohhh acha tau chalay mall mai car laykar ahti ho tum jaldi sey ahjao 'she said'
waitt woh abdullah sir jee ko bhi laykar jana hai mama ka order hai
acha khair mai pakarlo ge usko  tum ahjao jaldi usko laykar ana 'she said with a cute smile' okay i said.......................

kassam #LoveThatLastslongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin