Yine ders programından dolayı en sevdiğim gün.Ders programı"müzik,sosyal,beden -beden,resim,din-din."Çok güzel bi gün.Sabah 6.00'da alarm çaldı yerimden fırlayıp alarmı kapattım.Lavobaya girdikten sonra okul üniformamı ve altına siyah kotumu giydim.Beden çantamı hazırladım.Saçım dünden biraz düz kalmıştı.Hemen at kuyruğu yaptım.Servisin korna sesi geldi .Hemen paramı alıp spor ayakkabımı giydim.Ve servise bindim.Ayşeyle en arkaya hep biz otururduk.Klasik sohbetimizi yaptık ilk;
Ayşe
-ödev varmıydı kanka?
Ben
-bilmiyom heralde yoktu.
dedim. Ödevleri hiç yapmazdım ama derslerim iyiydi.Okula geldik.Direk sınıfa çıktık.Bizden önce sadece bir kişi gelmişti.Kekonun biri...Ben tahtayı karalamaya başladım.Ayşe'de her zamanki gibi kitap okuyodu.Offf kitap okumayı hiç sevmezdim.
Zil çaldı.Herkez aşağıda sıra olmaya indi.Tabii bende.Hah sonunda o manzarayı gördüm.Sevdiğim çocuk gelmişti.KAAN.Onu görünce bende fark edilir bir değişiklik oluyordu.Müdür yardımcısı yine kürsüye geçip bişeyler vızıldadadı.Ben Kaan'ı kesmekten dinlemeye vakit bulamıyodum.Sınıfa çıktık. Ne yazık ki aynı sınıfta değildik.İlk ders müzik.Hoca bikaç şarkı söylüyo.Notalarla falan bişeyler yapıyodu.Ohh tenefüs zili çaldı.Zil çaldığında direk telefonumu elime aldım.İnstagrama falan girdim.Ders zili çaldı .Of ders sosyal.Sosyal öğretmeni aynı zamanda sınıf öğretmenimizdi.Konuşunca sınıftaki herkesin uykusu geliyordu.Ders işlemedik.Hoca biraz bizimle konuştu.Krişe öğretmen lafları işte.."ders çalışın,size güveniyorum,çalışırsanız yapabilirsiniz..."falan filan.Gözüm açıktı fakat ruhen uyuyordum.Zil çaldığında bi oh çektim.Spor çantamı alıp kızlar(soyunma) odasına gittim.Spor kıyafetlerimi giydim.Hummel' dan aldığım siyah, yanlarında pembe hummel deseni olan dizimin biraz aşağısına gelen taytımı giydim.Üstüme de pembe atlet ve siyah kısa tişört giydim.Sınıftaki tipleri anlatıyım.EDA=Şakacı çoook uzun boylu ama sırık değil.MELTEM=Benden uzun sarışın.BİRSEN=Herkezle iyi geçinen biraz şakacı birisi. Benden 4cm uzun.MARAL=Bizim sınıftaki kimse tarafından sevilmeyen.Ergen.Çok kendini büyük gören bir tip.Ben sadece takıldığım kızları yazdım.Erkekleri anlatsam roman olur.O yüzden anlatmıycam.
Isınma hareketlerini yaptık.Bazen erkeklerin hepsi futbol yada bizimle birlikte bazıları voleybol oynuyordu.3 set voleybol oynadık.
Zil çaldı.Ders resim.Merdivenlerden yukarı çıkarken..Kaan'la çarpıştık.
-Yavaş!dedim.
Sonra beni gördüğünde herzamanki tatlı gülümsemesini yaptı yine.Sinirlenmiş gibi davrandım ama çok mutluydum.Resimci derse girdi.Zaten hep serbest oluyorduk. Şişe çevirmece oynadık.Birsen gıcık olıyım diye sevdiğinin baş harfini sordu. Ohh sorunun cevabını vermeden zil çaldı.Koşa koşa çıktım.Dondurma aldım.Iyyy ders din hoca bağırıyo , bazı erkekleri dövüyo,ders anlatıyo falan..... Hiçbişey yapmıyordum.Hoca kitap istedi. Ben kitabımı verdim çünkü ders dinlemiycektim. Uyuklaya uyuklaya bu derste geçti. Servise bindim. Sonra doğgğru eve.Yemek yedim. Yüz maskemi yaptım.Ödevleri yaptım.Sonra Hangouts'tan Birsenle konuştuk. İnstagram'dan bildiri falan gelmiş ona baktım.Sonra ana menüye gelen bazı arkadaşlarımın fotolarını begendim.Akşam yemeği için mutfağa gittim. Yemeğimi yedikten sonra çantamı hazırlayıp yattım.