Introducere

13 1 0
                                    

De cand ma stiu am fost in centrul atentiei... Dar sincera sa fiu nu prea fac nimic deosebit pentru asta. Nu inteleg de ce ma considera asa de ,,perfecta". In fiecare zi primesc scrisori cu bani si tot feluri de obiecte de la asa zisii "fani" care si-ar dori sa ajungă ca mine.De mica am primit atentii speciale pe care o dispretuiesc.Pe de-o alta parte nici nu imi pasa de ea...La vremea aia imi doream numai sa scap.Dar hai gata cu drama.Ideea e urmatoarea am hotărât sa devin nesociabila.

Ah! Nu am terminat! Lumea imi spune ca adora cum...cant!Da! Sunt cantareata *^* Totusi, chiar daca imi spun ca imi iubesc vocea, nici macar nu ma regasesc in top 20.Adica....Serios lume? Chiar in halul asta am ajuns?Sunteti incantati de mine si pana la urma nici in top nu ma duceti?Problema e ca sunt foarte prietenoasa, recunosc, deci oricat de tare m-ati enerva, nu o arat (ノд・。). Dar, de ce mi se intampla asta? N-aveti ce sa faceti cu vietile voastre? (`Δ')

Ima : •in soapta•Hah... Pusa in gandurile mele atat de adanc? Oh,hey! Uite o masina! •fara viata•
Masina : •apasa frana dar tot o loveste pe Ima•

Odata cu sosirea primaverii , am pus piciorul intr-o noua clasa . Deja cu toti mi-au pregatit un loc special unde sa stau.Nici macar nu ma cunosteau...

The center of attentionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum