De cand ma stiu am fost in centrul atentiei.
Odata cu sosirea primaverii , am pus piciorul intr-o noua clasa . Deja cu toti mi-au pregatit un loc special unde sa stau. Ca sa nu fiu rautacioasa le-am zambit fals cum fac intotdeauna.O doamna profesoara , din clasele mai mici , venise sa ma anunte ca, directoarea a aflat de mine si ca a auzit de accidentul meu cumplit!
Profesoara : Ima? Esti bine acum?
Ima : Da,multumesc ^^
Profesoara : Eu am sa plec acum, copii ma asteapta •face cu mana si pleaca•Ah! Da! Am uitat sa mentionez, eu, venisem din Italia si trebuia sa fiu aici acum o saptamana . Dar avionul intarziase cu 2 zile si iata-ma aici in amaratul asta de centru, un centru crud...Unul pe care nu vi-l urez chiar deloc sa-l aveti, centrul atentiei tuturor,din nou.
In scurt timp ajunge si profesorul in clasa.
Profesorul : Bun.Luati loc.Astazi avem o colega noua.Te rog prezinta-te.Incetisor m-am prezentat si eu putin mai rusinata de toti cei din jur care se holbau cu sufletul la gura de ce urmeaza sa spun.
Ima : Numele meu este Minaco Ima . Am fost in Italia timp de 4 ani fiindca a trebuit sa ma pregatesc pentru carierea mea noua, cea de cantareata.Insa, am venit aici sa fiu tratata ca o fata normal.Va rog sa aveti grija de mine!
Profesorul : Bun , suntem incantati sa te avem in aceasta scoala!Dar mai intai de toate...Imi semnezi si mie foaia asta?
Ima : Um...Sigur, de ce nu...•semneaza•
Profesorul: • rupe partea semnata de Ima• : A meu!~O eleva : Ima, ne canti ceva ? Ai o voce superba, m-ai face foarte fericita!
•ceilalti•: Da si pe mine! Si eu vreau! Haide,Ima!Haide,Ima!Haide,Ima!Ima : Uf...Nu faceti galagie! Sunt ore...Eh.. Bine, am sa va cant un cantec, dar doar unul!
Toti : Yeeey!Dupa ce am cantat mai multe cantece deoarece toti tipau sa mai cant ceva, am ajuns sa fiu extenuata.Dar insfarsit am putut sa plec .Se sunase de pauza, asa ca am plecat frumusel spre acoperis rapid, unde sa pot sta linistita.Odata ajunsa acolo-
??? Hey, cine esti tu? Esti noua?
Ima : Da..Cine intreaba?
??? Sunt in spatele tau.
Ima : Oh,buna.Scuze, am o zi destul de grea, eu sunt Ima! Ima Minaco.
??? Eu sunt Yuji, sunt in al doilea an, banuiesc ca tu esti in primul.
Ima : Eh? De unde ai stiut?
Yuji : Esti mai scunda decat mine .-.
Ima : Ehe? •se ineaca• Vai,dar ce gentalman esti, as putea sa mor dupa tine •sarcastica• ... •in gand• Ce legatura are asta? qnq
Yuji : Oh,vai... Si...De ce nu o faci? >:3
Ima : Sarcasm .-.
Yuji : Si eu la fel (-^〇^-)
Ima : Deci suntem de acord.
Ding Dong~ •se suna•
Yuji : S-a sunat. O~O Eh! In cazul acesta eu plec. •trece pe langa Ima si o mangaie pe cap• Cred ca vom fi prieteni buni,Ima-Chan~ ( ^ω^ )
Ima : •in gand• HAAA?! •nervoasa•Cineva care nu si-a dat seama cine sunt imi spune ca vom fi prieteni buni?! (`ロ')
Dupa terminarea orelor~~
Zi grea.. zi grea.. N-aveam loc sa trec de multimea de ciudati care ma inghesuiau.HO MA! Lasati omu' sa respire!Nimeni nu ma asculta ._. Ma roooog...M-am grabit acasa, teme,invatat si somn.ATAT!
Probabil ca te intrebi de ce am scapat atat de repede...am scapat repede fiindca mno...A doua ora, ce sa ne bage, chimie!Si? Si profesorul a dat fail cu "portiunile lui magice".Am impresia ca in scoala aia sunt numai ciudati qwq Cine sau ce m-a pus sa ma inscriu acolo?A doua zi , am mers pe jos spre scoala si m-am tot gandit ce m-a intrebat o colega : ,, De unde ai mostenit vocea asta? " Nu a fost usor pentru mine , e o poveste foarte lunga si mi-e lene sa-i zic T~T ... Dar mno... Nici nu-mi place sa imi amintesc de asta...Asa ca Shuuu de aci' cu gândurile tale negative~ ☆^☆
Iara inecata in ganduri,nu-i asa? Data trecuta s-a intamplat-
Yuji : •tipa• GRIJA LA MASINA!
Ima : Huh?
•sunet de frana brusca a masinii•Inca respir? Nu am murit? Ce se intampla?
Ima : •se trezeste in bratele lui Yuji• Ce s-a intamplat?Hah? Yuji?
Yuji : Ar trebui sa-mi multumesti! Ti-am salvat viata acolo! Nu m-as mira daca te-ai indragosti de mine dintr-o data! •rade•
Ims : Noooop! •se pune in picioare• Dar multumesc oricum!Ah,da! Asta s-a intamplat si atunci! Era sa mor, a doua oara,din acelasi motiv.Sunt nebuna?Sinucigasa?
Ajunsa la scoala~:
Odata ajunsa la scoala,am ramas uimita vazand toate geamurile sparte,peretii parca arsi,si toti elevii in curtea imensa.Am sa intreb cel mai probabil pe cineva tot.
Ima : Ummm...Scuza-ma...Ce s-a intamplat?
Fata : Pai...Sincera sa fiu...si eu doar acum am ajuns.Buna! Eu sunt Tsuruzo Harumi. Abea ce m-am transferat la aceasta scoala!
Ima : Si eu! Sunt Minako Ima.Incantata de cunostinta Haru-chan~ :3
Directoarea : Liniste va rog! Liniste!
•liniste totala•
Directoarea : Multumesc. Acum... Se pare ca scoala noastra a suferit un sabotaj. Cineva a vrut sa o distruga.Gardienii nostri au fost gasiti lesinati in mijlocul cancelariei. Vom incerca sa rezolvam cazul,iar astazi cat maine si poimaine sunteti liberi pana ce lucrurile se calmeaza un pic.Multumesc! •pleaca in cladire•..........................
Editare,yeey...Inainte nu avea nici un sens,yeeey...pe atunci eram praf...YEEEEY *planje* Ma rog.Editată in continuareeee~ ♡♡♡
CITEȘTI
The center of attention
RomanceEste vorba de editare =]]] E in editare ase' ca nu descriere! >.<