Οι ώρες κυλούσαν γρήγορα και γω το μονο που είχα στο μυαλό μου ήταν το πρόσωπο του Πέτρου με αυτό το σουπερ σέξυ χαμόγελο να μου κλείνει το μάτι.
Οταν σχολάσαμε εγώ με την Λυδία φύγαμε παρακαλοντας την να μου εξηγήσει τι γίνεται με αυτό το αγόρι. Ηταν τόσο όμορφο σαν αυτους που βλέπεις στις ταινειες και είσαι έτοιμη να πας να φιλησεις την οθόνη!Νομιζω καταλαβατε τι εννοω!Καθώς γυρνούσαμε ή Λυδία μου εξιστορούσε τα πάντα!Ολα τα κουτσομπολιά που έχουν ακουστεί για αυτόν για την κοπέλα του και για τους φίλους του!Μέχρι να φτάσω σπίτι μου είχα μάθει τα πάντα για την ζωή του!Τον λένε Πέτρο παει Δευτέρα Λυκείου και είναι κολυμβητής (έχω διαβάσει στο ίντερνετ οτι η κολύμβηση φτιάχνει τα καλύτερα σώματα!ωχχ θεέ μου).Την πρώην του την λένε Ναταλία (ιου) και είναι στην παρέα των πιο κουκλων σε όλο το σχολείο!Δεν γίνεται να του αρεσω.Ολες οι κοπέλες τρέχουν απο πίσω του εμένα θα γυρίσει να κοιτάξει;ΝΕΦΕΛΗ ΣΥΝΕΛΘΕ! επεσες πανω του και είπε ενα απλό δεν πειράζει σιγά το πράγμα!Ναι αλλά μου κλεισε και το μάτι και είχε και αυτό το σουπερ σέξι αηδξδβδββδβδξδβ χαμόγελο!Πφφφ...δεν θα τα βγάλω πέρα με τον εαυτό μου ποτέ!Οταν έφτασα σπίτι ανοιξα με τα κλειδιά μου και μπήκα βιαστικά μέσα.Ακόμα σκεφτόμουν τον Πέτρο.Μια σκέψη πέρασε απο το μυαλό μου και τα διέκοψε όλα!Μόλις θυμήθηκα οτι επρεπε να αρχισω να διαβάζω!Αμάν και αυτοι οι καθηγητές απο τις πρώτες μέρες έπρεπε να μας βάλουν τοσα πολλά;Ασε που αργότερα είχα και αγγλικά επειδή φέτος δίνω προφισενσι και έπρεπε να τελειώσω γρήγορα όλα τα μαθήματα!Πφφφφ...
Μόλις γυρισα απο το φροντιστήριο γεμισα την μπανιέρα και έκανα ενα απολαυστικο μπάνιο.Σκεφτόμουν τι θα φορέσω αύριο για να με δει ο Πέτρος! Είμαι τραγικια ξέρω.. Μετα απο 1 ωρα που βγηκα απο το μπάνιο είχε παει 9:30 και ήμουν πολύ κουρασμένη οπότε έβαλα πιζαμες ανοιξα το ραδιόφωνο χαμηλά για να ακούω μουσική και ξάπλωσα στο κρεβάτι.Μαρεσει πολύ να χουζουρευω στο κρεβάτι ακουγουντας λυπητερά τραγούδια και παίζοντας στο κινητό.Είναι το φορτε μου.Βασικά μονο αυτό κάνω και είναι το μονο που κάνω καλά!
Καθώς χουζούρευα πήρα το κινητό μου και εψαξα τον Πέτρο σε όλα τα σοσιαλ μεντια.Φυσικά τον εκανα αδδ μονο στο φβ γιατί αν τον έκανα παντού θα νόμιζε πως είμαι κανενας ψυχακιας και οτι τον έχω ερωτευτει και τον πριζω(δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι όλα είναι αλήθεια οπότε πάμε παρακάτω)Μετα την εξερεύνηση μου στα προφίλ ρου σε όλα τα σοσιαλ μεντια άφησα το κινητό μου στο κομοδινο έβαλα το ξυπνητήρι και έπεσα για ύπνο.Η επόμενη μέρα προβλέπεται μεγάλη και γω θα πρέπει να είμαι φρέσκια.
YOU ARE READING
ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ.
RomanceΗ Νεφέλη μια 16χρονη κοπέλα μετακομίζει στην γειτονιά της κολλητής της και αναγκαζεται να αλλάξει σχολείο. Στο καινούργιο της σχολείο θα γνωρίσει καινούργια πρόσωπα όπως τον Αρη και τον Πέτρο. Οι γονεις της όμως είναι πολύ επικριτικοί και αυστηροί...