Ben Sofia 14 yaşındayım sarışın mavi gözlüyüm .Babam Zayn ,annem Ellen babam dünyanın sayılı zenginlerinden ,dominant karakterli ,uzun boylu ,ince biri,siyah saçlı ve mavi gözlü oto üretim firması var.Annem merhametli , derneklerle içli dışlı, ince uzun ,sarışın, yeşil gözlü .Biz ABD de Kanada Eyaletinde yaşıyoruz .Ben evin tek çocuğuyum yani göz bebeğiyim .İlkokuldan beri çok samimi oldugum kız arkadaşım var adı Earlier ebevinlerini benim ebeveyinlerimle çok iyi tanışıyorlar ve bizim villanın yanındaki villada oturuyorlar.
Bende bu yıl liseye başlıyacağım babam ne kadar zengin olursa olsun ben derslere çalışan başarılı bir öğrenciyim. Özel bir Liseye gidiyorum.
Lisenin ilk günü ben ve earlier şoförlerimizle okula gittik birlikte mudurun yanina gittik annelerimiz bizimleydi sınıfımızı öğrenip sınıfa birlikte giitik hepsi birbirinden kendini begeniyordu girdigimizde herkesin gözünün üzerimizde olduğunu anlayabiliyorduk.Yürüdükten sonra en arkalarda bi sıraya oturduk .Hoca içeri girdi ve herkes ayağı kalktı ben hariç çünkü telefondan müzik dinleyip sosyal medyaya takılıyordum,earlier beni uyardı ama çok geçti hoca benim kalkmadığımı farkettmişti bile ve tüm sınıf bana baktıktan sonra ayagı kalktım hoca bana ters bakıyordu beliki hoca çok disiplinli yada saygısızlığa asla tahamül edemiyor.Hoca oturun dedi ve herkes oturdu daha sonra tanışma fastı başladı herkes isimelerini söyledi sıra bana geldi ve bende "adım Sofia BARKAT "dedim ,ve oturdum hem hoca erkek 30 yaşlarında gibi görünüyo kimya hocası .Sonunda zil çaldı ve tenefüstü, earlier le birlikte bahçeye çıktık ve bankta tek başına oturan sarışın yeşil gözlü çocuk dikkatimi çekti bizim sınıftandı adıda galiba sam yanına gittik ve çocuk bize bakıp güldü "ne var "dedik earlierle birlikte oda"hiç "dedi "hadi söyle "dedim.zaten hemen zil çalındı bişey demeden içeri girdik ders yine kimyaydı ama ders işlemedi çünkü okulun ilk günüydü ve ben şimdiden sıkılmıştım ve daha 6 dersimiz vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN KARMAŞASINDA
Teen FictionBen sofia babam dünyanın sayılı zenginlerinden zayn annem ellen ve ben 14 yaşındayımve ABD kanadada yaşıyoruz Ben 19\03\2000 dogumluyum Ben bebekken en güzel oyuncaklara ve elbiselere sahiptim her dedigim sey yapilir onume koyulurdu Evin tek cocuguy...