Nihayet 6 dersimiz bitmişti ve dışarı çıktığımızda şoförlerimiz gelmişti binip eve geldik . Ayrıca semlede konuştuk oda bize sadece "kimse benim yanıma gelmeyip siz yanıma geldiğiniz için güldüm" dedi.
Evde annem tv izliyordu ve hizmetçilerimizde akşam yemeği hazırlıyordular. Annem benim görünce bişey yapmadı sadece "ilk günün nasıl geçti?"diye sordu , bende"iyi geçti dedim " babamın gelmesine daha üç saat vardı ,bende odama çıkıp günlük kıyafetlerimi giydim ,odamda bilgisayar ,leptop ve tablet vardı ama ben pek kullanmayı sevmem sosyal medyayı telefondan takip etmek daha güzel geliyordu bana hemen hemen üç saat boyunca takıldım tabi annem saat başı gidip geliyordu ne yaptıgımı merak ettiği için.Ve en sonunda annem odama girdiğinde babamın geldiğini söylemişti .
Bende aşağıya indim hemen ve babamı görünce ona sarılıp ,yanağına öpücük kondurup "hoşgeldin baba" dedim,oda" hoşbulduk prensesim" dedi.Hizmetçiler akşam yemeğini hazırlamıştılar bizde sofraya geçip yemeği yemeye başladık kı babamda direk sordu "okul nasıl geçti?"diye sordu bende " iyi"dedim.yemegimizi bitirdikten sonra annemle birlikte tv izlemeye başladık ve babamda çalışma odasına geçti çalışmak için.
Hizmetçilerden dondurma getirmelerini istedim tabiki annemle bana yani tek kendim için değil.
Bitirdikten sonra saate baktım onikiye geliyodu anneme iyi geceler diyipodama gittim ve yatmadan önce maillerime de bakmayı ihmal etmedim facebooka girdigime sam arkadaşlık isteği göndermişti bende kabul ettim ,o anda sam'den mesaj geldiSam" slm "demişti .Tabiki ingilizce
Bende" mrb" yazdım " as"yazsam anlamaz çünkü müslüman değil
Sam"nasılsın?"dedi bende "iyi" dedim
Oda"bende iyiyim"dedi. Ki zaten ben sormadım çünkü saat 8 de şoför okula bırakıyor beni yatmalıydım çünkü kiyacının gözünen düşmek istemem yeniden "iyi geceler" diyip kısa kesmeye çalıştım çünkü üstüne üslük uykumda vardı.Oda "iyi geceler" dedi.
Bende "byee" deyip yattım .
Sabah kalktığımda saat 7 idi tabi çallar saat sayesinde kalkabiliyorum yoksa kmse beni kaldırmasa ben kalkmıyor. Okul uniformamı giydim saçımı düzleştirip küçük almacalı örük saçın iki kenarınada tabiki biçogu açık ve çantamı alıp aşağı indim kahvaltı yaptım bittikten sonra dişlerimi fırçaladım ve hazırdım saat daha sekize yirmi dakika vardı ve daha şoför hazır değildibende herzamanki gibi kulaklığı çıkartıp müzik dinleyip sosyal medyaya takıldım .Şoför hazırdı ve artık okula gittme vakti gelmişti hem earlierlede karşılaştık selamlaşıp arabalaramıza bindikokula geldik ve kapıda samle karşılaştık selamlaşıp okula üçümüz birlikte gittik ve birbirimize günaydın dedik sınıfa girdiğimizdedersin başlamasına beş dakika vardı ama ben sadece earlierle sohbet etmeyi tercih ettim çünkü kimyacının gözünden dahada küçülmek istemem.
Ve kimyacı derse geldi buğün ders işlemeye kararlıydı bende biraz tedirgindim çünkü ilk defa kimya dersi işleyecektik
Hoca "defterleri ve kitaparı açın " dedi .tabikide simyadan başladık ve çokta zor bişey olmadığını kanaat getirdim ama hemen ardında birimler semboler vs işlediğimizden biraz beni zorlaya bilirdi.
İlk ders bitti ve earlierle birlikte. Bahçeye çıktık ve sam yine tek başına oturuyordu aslında samin yanlız oldugunu soyledim ama şu konuda en çok kızlar ona takılmak ister ama o istemediği için kızlarda geri çekilirdi.
Biz onun yanına gittiğimizde gülümsedi ve bizde oturduk ve klasik sorular sormaya başladık" hangi okuldan geldin ?"diye mesela oda soyledi
Ve bizdesöyledik zil çaldı içeri girdik üçümüz.ders resim en sevdigim derslerden biri
Ve hocası çok tatlı birine beznziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN KARMAŞASINDA
Ficção AdolescenteBen sofia babam dünyanın sayılı zenginlerinden zayn annem ellen ve ben 14 yaşındayımve ABD kanadada yaşıyoruz Ben 19\03\2000 dogumluyum Ben bebekken en güzel oyuncaklara ve elbiselere sahiptim her dedigim sey yapilir onume koyulurdu Evin tek cocuguy...