Po úspěšném oddělání šéfa rodiny Falcone-Carla Falconeho, jsme já (Vito Scaletta),Leo Galante (Consilier šéfa rodiny Vinci-Franka Vinciho, kámoš z vězení a bodyguard Lea Pepé a Joe vyrazili do bordelu to pořádně oslavit. V Empire Bay už tak zbývala jen jedna rodina-Vinci.Rodina Vinci dodržuje staré zákony mafie, a je silně proti drogám. V jedné limuzíně jsem jel já, Leo a Pepé, v druhé Joe a nějací chlápci z rodiny Vinci. Po chvíli jízdy jsme dojeli k jedné křížovatce v High Brooku. Netrvalo to ani dlouho, protože jsme jeli od observatoře. Naše limuzína jela rovně, ale limuzína s Joem zahýbala doprava, směrem k Diptonu. Vzápětí na to jsem se zeptal Lea:,,Kam vezou Joea?!".Leo mi svým moudrým hlasem řekl:,,Promiň Vito, Joe nebyl součástí plánu".Od té doby mezi náma nezaznělo ani slovo. Přemýšlel jsem co bude s Joem, jestli si poradí, a dostane se z toho. Věděl jsem že ho chtějí oddělat, ale Joe měl u sebe Revolver Magnum,kterým mě měl střelit původně do hlavy, a může je zabít. Když jsme projížděli kolem bytu, kde Joe bydlí, řekl jsem řidičovi, ať zastaví, že vystoupím. Leo se mě zeptal kam jdu. Řekl jsem mu, že nemám náladu na to jet do bordelu.Půjdu radši domů, a lehnu si. Leo mi neklidným hlasem řekl:,,No dobře, já tě nutit nebudu..".Klíče jsem od bytu ještě měl, otevřel jsem si dveře, vyšel jsem do třetího poschodí, otevřel jsem si dveře od Joeova bytu a vešel jsem dovnitř. Vzal jsem si pivo z ledničky, a hned jsem zkoušel zavolat Joeovi. Nakonec jsem to po osmi pokusech vzdal. Dopil jsem pivo a lehnul jsem si do postele. Ani nevím jak jsem to dokázal, ale usnul jsem.
ČTEŠ
Mafia 2-After End
FanfictionTento příběh je mnou smyšlený. Jedná se o pokračování konce Mafie 2. Přejí příjemné čtení.