-1. Bölüm Enes ile Tanışmak-

19 1 0
                                    

Koşuyorum koşuyorum ! Kimse bana yetişmesin diye! Bitiyorum, bitiyorum seni kaybetmiyim diye... Tam şiirimi okurken kardeşlerim gülmeye başladı "ne oldu?Komik olan bişey mi var?" dedim.Kızmıştım."Off niye kimse beni dinlemiyoooor."Odama gittim."Bende yakında onlara gülücem ve onlar bana hiç gülemiycek."Annem yanıma geldi."Kızım şiirin çok güzeldi kardeşlerinin gülmesine bakma ben seninle gurur duyuyorum ama biraz 9. sınıf gibi ciddi bişey yazsaydın yinede ben seninle gurur duyuyorum  canım!".Annem biraz olsada ağlamamı azaltmıştı ben 9. Sınıf olsam da hâlâ içimde bir utanç vardı.Kardeşlerimin sesleri üst kata bile geliyordu hâlâ.Şimdi annemin sesleri yükselmişti.Kardeşlerimin ağzından çıt çıkmıyordu.Selin
Yinede"Banane Miray da bu kadar komik şiir yazmasaydı!" diye bağırdı.
Üzgünlüğüm dinmiyordu.Hava almam gerekiyordu.Ama eve gelince yine bağırışma sesleri duymak istemiyordum.

Ah miray şimdi eve gircen bağrışma sesleri duyucan annem yine lafı uzatıcak itiraz edilecek falan filan... En iyisi  şimdi bu işi çözmek!

Aşağıya indim ve "anne!" dedim.Annem "selin olmaz insanlara say- ne var miray?"dedi."Artık tartışmanızı istemiyorum yeter!Buda kafa ama ya!!Tamam ben kardeşlerimi afediyorum!Kafamı kemirmeyin ama!Selin kaşlarını çatarak ve birazda ağzını bükerek"senden özür diliyen kim?Kabul et o şiir çok komikti! " ben ise biraz kaşlarımı bükerek ve birazda karşımda garip biri varmış gibi ağzımı açtım ve"Sana göre öyleydi!Bana göre çok duygusal bir şiirdi(şimdi biraz saçmaladım asla duygusal diğilim)özür dilemezsen annem seni bebek gibi döver!!!"Annem hemen araya girdi"kızım kimse kimseyi dövmeyecek abartma!"O anda kardeşimin gözünü korkutamamıştım.Hava almaya çıkıyordum çünkü evin havası iyi gelmiyordu." Ben hava almaya gidiyorum anne" dedim.Annem kafasını hafifçe sallayarak tamam işareti yaptı.Ben 9. Sınıftayım daha hayatımın geri kalanı bana ait ve bu hayatımın güzel geçmesi için bir şans.Ben hep güzel bir 25 katlı evin 20. Katında oturup denize manzaralı bir oturma odasında (çok lüks, lüks şeyleri çok severim) televizyonu açıp akşam olmasını beklemek isterim.Ama geleceğimde böyle bir ufuk çizgisi göremiyorum çünkü annem hep yayla evlerini sever annem kafasını orda dinliyormuş.Sobalı 2 katlı bir ev.Ben 5. Sınıftayken oraya gittiğimizde "beni kene ısırdı beni kene ısırdı!!!"diye bağırmıştım annemde "saçmalama miray"demişti.Bende içim içime sığmıyarak anneanneme götürdüm ve onun cevabı ise "bu bir sinek ısırığı kızım :)" demişti.İşte böyle komik anılarım var da dışarıda olduğum yerde yürümüyorum.Şimdi yürüme zamanı.

Parka gittim.Orda spor yapan teyzeleri gördüm.eşotmanlarını giyip bacaklarını çalıştırıyorlardı.Yanımda oturan bankta 1kız 1 erkek vardı.Konuşuyorlardı."Aşkım sevgililer gününe az kaldı beni hangi restoranda götürüceksin."Böyle garip konuşmalar işte . Öbür yanımdaki bankta  2kız vardı.Herhalde küslerdi çünkü hiç konuşmuyorlardı.sokaktan arabalar geçiyordu.Ve hemen arkadaki tabelada "Mersin Çiçek Yaprakları Parkı'na hoşgeldiniz" yazısı vardı.Biliyorum çevredeki herşeyden bahsettim hep çevredeki şeyler dikkatimi çeker.

Eve girdiğimde Selin odasına gitmiş annem ve babam televizyon izliyordu.
9 yaşındaki melis kardeşim ise yatıyordu.Evimiz 2 katlı.Ve yarın okul var."ben geldim şimdi odama çıkıyorum anne baba haberiniz olsun." diye haber verdim onlara.Onlarda "tamam " dediler.Odama çıktığımda gardrobumu açtım ve yatak kıyafetlerimi giydim. Altımda turkuaz biraz da kalın salaş bir pişmana vardı.Üstümdede mor ve üzerinde "freedom" yazısı olan uzun kollu t-shirt ümü giydim.Yatmaya hazırdım.

Sabah olduğunda saat 7:10 'du .Kalktım ve üstümü giydim.Altımda kot pantolon üstümdede beyaz bir gömlek vardı.Bu giydiklerim çok ince olacağı için kırmızı bir kazak daha giydim gömleğin yakalarını düzelttim ve makyaj masasına yöneldim.İki fıs fıs parfüm sıktım.Sonra da saatimi taktım.Aşağı doğru yöneldim.Okul çantamın içine telefonumu yerleştirip(Kitaplarım da içinde) mutfağa gittim.Annem çok güzel sosisli yumurta yapmıştı yanındada çay.Şimdi kahvaltımı anlatmak istemiyorum bu yüzden bordo çizmelerini giydim ve çıktım.Otobüs durağında bekliyordum.Saate baktığımda 7:47'ydi.Durağa oturdum ve ağız fısfısımı çıkardım.Nane kokuluydu.Ağzıma sıktıktan sonra otobüs geldi.Okula doğru gitmiştik.

Sınıfa girdimde saat 7:58 olmuştu.2 dakika sonra ders başlıycaktı.Ceylin yanıma oturmuştu.Onunla 7. sınıftan beri tanışıyorduk.O ve ben iyi arkadaştık.Zamanında buluşur, sinemaya giderdik.İyi arkadaştık.Dersimiz matematikti.9/F 'ye girdik.Sıralara oturduk ve ders başladı...

Şu an okulun yemekanesindeyim.Sırada yemek alıyorum.Ceylin de benimle.yemeğim sandiviç yanında vişne suyu onun da yanında leblebi.Ceylin ile masaya oturduktan sonra yanımıza bir erkek geldi."Oturabilir miyim?" dedi.Gayet cana yakın bir kişi gibi görünüyordu.
"Tabiki" dedim.Ceylin'in gözleride öyle diyordu."Adınız nedir?" Diye ilk soruyu ben başlattım.Onun cevabı ise"Enes adım Enes" dedi."Ne güzel bir admış benim asımda Miray yanımdaki arkadaşımın adı da Ceylin"
diyerek kendimizi tanıttım.Ve sonrada yemeğimizi yedik.Enes kumral saçlı kahverengi gözlüydü.Okul da bitmek üzereydi.Tam ben bunu söylerken okul zili çaldı.Ceylin "Enes eve otobüsle mi gidiyorsun?" diye saçma bir soru sordu.😒 Enes'in cevabı "evet" oldu.Ceylin saçmalamaya devam ederek"Bende otobüsle gidiyorum beraber gidebiliriz" dedi. Bende "bende otobüsle gidiyorum bilmem Enes kabul ederse otobüsle hepberaber gideriz" dedim.Enes cana yakın bir şekilde "Tabii olur otobüsle hepberaber gidelim." dedi.Otobüs durağına gidiyorduk.İşte Enes

Hepimiz otobüse bindik ve işte gidiyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepimiz otobüse bindik ve işte gidiyoruz.İlk durakta Ceylin indi.Bende Enes'e"Tanıştığımıza memnun oldum"dedim.Enes'te "Bende memnun oldum." dedi.

Not:Enes kişisini bazılarınız tanıyor ben onun videolarını izlemeyi çok seviyorum bu yüzden onu koydum :) UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YAKINDA 2. BÖLÜMÜNÜDE GETİRİCEM.HEYECANLI OKUMAK İÇİN BEKLEMEDE KALIN :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Büyüyünce Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin